Eli kumpi on parempi ja katseita kääntävempi ostos? (;
Aprilian skootteri vai smoto?
APRILIA SX vai SKOOTTERI (aprilia)
10
1551
Vastaukset
- kannatan
smotoo ittelläki on :) mutta tietysti jos haluuaa skootterin nii ei kukaan kiellä...
- Anq
Ei kumpaakaan osta kewway exray niin jätä kavereittesi räxät ja säxät ja derbit
- mitään keeway:tä ?!?
no riippuu jos aiot virittää tai ajella jossain poluilla niin osta sx jos et viritä ekä ajele missään metikös niin osta joku skootteri
PS. älä osta mitään keeway xray on helvetin ruma ja paska jopa mun räxä pieksee sellasen mennen tullen - Sx Man
mitään keeway:tä ?!? kirjoitti:
no riippuu jos aiot virittää tai ajella jossain poluilla niin osta sx jos et viritä ekä ajele missään metikös niin osta joku skootteri
PS. älä osta mitään keeway xray on helvetin ruma ja paska jopa mun räxä pieksee sellasen mennen tullenSe kannattaa ostaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- muahhaa
PS. älä osta mitään keeway xray on helvetin ruma ja paska jopa mun räxä pieksee sellasen mennen tullenkatotaanko. mun x-ray pesee sun mopos kepeesti. Kiihtyy 70km/h n. 5 sec. eikä oo ees ruma kunnon katseita kääntävä peli jos kulkee kovaa
- sgdfgdf
muahhaa kirjoitti:
katotaanko. mun x-ray pesee sun mopos kepeesti. Kiihtyy 70km/h n. 5 sec. eikä oo ees ruma kunnon katseita kääntävä peli jos kulkee kovaa
varmaan kiihtyykin....järkee tollasesta tapella.. osta aprilia rx 07!
- kiiwiiiii
PS. älä osta mitään keeway xray on helvetin ruma ja paska jopa mun räxä pieksee sellasen mennen tullenJa paskat sun rx mitää viivois voittaa..:D..kaveril on rx ja pieksin sen iha 6-0 omal x-ray :D molemmat siis kurittomia
muahhaa kirjoitti:
katotaanko. mun x-ray pesee sun mopos kepeesti. Kiihtyy 70km/h n. 5 sec. eikä oo ees ruma kunnon katseita kääntävä peli jos kulkee kovaa
niin, katseita pois kääntävä
- gyfhfcghjfyjgyjh
Tollase helevetin kiinan ihmeet pitä työntää suohon mistä ne on varmaan tullutkin !!!!!!!!! Paskoja pelejä !!!!
- hghghgh
Siis ei mitkää apriliat, ne on iha hyviä...itelläkin on : ) Tarkotin noita kiiweitä ym. paskoja....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3157937Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne916178Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322167Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222086- 392033
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961964- 761746
- 461595
- 461537