Kokemuksia kyseisestä yhdistelmästä?
Neitsyt + jousimies
5
1157
Vastaukset
- PirkkoLahti34
tästä parisuhteesta muutaman kuukauden kokemus,minä neitsyt nainen ja hän jouska. Rakkaus mahtavaa,koittaahan toi mua vähä pomottaa ja ei ihan kaikki kyllä onnistu. Elämä on kompromissia ja rakkautta,kun sen löytää,,,,
- mulla
kolmisen kuukautta seurusteltu jousimiesmiehen kanssa. Toimii hyvin:) Todella mukava ja toiset huomioiva mies. Autaa jos joku apua tarvitsee. No toisaalta ollaan tunnettu vasta vähän aikaa, mutta niinkuin tiedät neitsyt on jo analysoinut kaiken.
- jouskari-aikuinen nainen
Mulla eka treffit Neitsyt miehen kaa.Oon ihan
tukossa,kuinka onnistuu.En ole koskaan ennen
tavannu Neitsyen merkissä olevaa miestä.Juteltu
nyt paljonki ja kertoiltu luonteenpiirteitämme,
sekä mitä suhteelta tahdotaan.Miellyttävä mies
näin puh.kuultuna,kuis elävässä elämässä?Usein
pettyneenä miehiin,oon todella varautunut häneenkin.
Haluaa treffata ilman taka-ajatuksia,onko näin? - Neitsyt..hyvin toimii
jouskari-aikuinen nainen kirjoitti:
Mulla eka treffit Neitsyt miehen kaa.Oon ihan
tukossa,kuinka onnistuu.En ole koskaan ennen
tavannu Neitsyen merkissä olevaa miestä.Juteltu
nyt paljonki ja kertoiltu luonteenpiirteitämme,
sekä mitä suhteelta tahdotaan.Miellyttävä mies
näin puh.kuultuna,kuis elävässä elämässä?Usein
pettyneenä miehiin,oon todella varautunut häneenkin.
Haluaa treffata ilman taka-ajatuksia,onko näin?jo kahdettakymmenettä vuotta!Ollaan kuin "Jing ja Jang".Kysy,mikä kiinnostaa erityisesti.
- Missukka
Puoliskoni on omasta mielestään jousimies. Minä kun uskon sideeriseen horoskooppiin, jossa on eri aikavälit, minulle hän on skorpioni. Jos kumppanisi on syntynyt 23-29.11. (siis skopu), niin antaa palaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225074- 254238
- 272421
- 342214
- 371988
- 151888
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121501
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201219Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154