Aion kääntää koko kirjasarjan selkokielelle. Silloin siellä puhutaan asioista suoraan, on Lego-Lasse, on Arveni, on Roto on Pilpo, Peppi ja muut!
LOTR selkokielellä!
8
3966
Vastaukset
- ei_voi_olla_totta
Ilonpilaaja!
- jos huvittaa
On sulla siinä harrastusta,jollei kokopäiväinen työ.
- mallu...
Toivottavasti pilailet. Nimet on just tärkeitä ainaki. Pitää olla se alkuperäinen. Kiinnostais englanniks lukee nii olis aitoo tekstiä, mut varmana tosi vaikee olis. Tuoha on sama asia jos suomessa dupattais sarjoja ja elokuvia kuin jossain ranskassa tehdään. Mä kuolisin esim. jos en kuulis näyttelijöitten omia ääniä.
- mallu...
Oli vaikee edes ymmärtää mitä sä tarkoitit noilla lego-lasseilla. Tuli puuha-pete mieleen. Legolas kuulostaa paremmalta. Onhan se sentään prinssi et pitää olla arvokas nimi. Ku eikös sen isä ollu joku haltiakuningas?
mallu... kirjoitti:
Oli vaikee edes ymmärtää mitä sä tarkoitit noilla lego-lasseilla. Tuli puuha-pete mieleen. Legolas kuulostaa paremmalta. Onhan se sentään prinssi et pitää olla arvokas nimi. Ku eikös sen isä ollu joku haltiakuningas?
...enemmän tietoa löytyy kun luet hobitin ja tietysti tsh takaa liitteitstä...
- Hysteerinen orava
Peppi. XDXDXD
- Peregrin Took
Kyllä sain tämän päivän parhaimmat naurut! Kiitos, tosi paljon.
Peppi xD
En liene ainoo, joka repes Pippinin uudelle Peppi-nimelle?? :D :D :D - hahahahhaha :')
hieno suunnitelma hermanni (Y) xD
peppi.. :')
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467475
- 334123
- 573645
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532399- 532327
- 382281
- 432278
- 162256