Nyt saa neuvoa ja väittää!

Sisu Rock

Vaihtui firman myynnissä työnanataja. Uusi pomo soitti ja sanoi maanantaiaamulla tarvitsevansa mut kuopalle maanajoon. Ikään en ole ajanut soraa! Siellä on kuulemma Sisu Rock??? NELI-akselinen trippeli ja joku saamarin katepillarin 630 hv koneena! Mä en tiedä mitään sellaisista! Olen ajantu 6 vuotta Manneilla kappaletavaraa.
Nyt saa viisaat vielä neuvoa. Mitä siitä rockista pitää tietää? Mikä saatanan ihmeteli siinä on? Entäpä vaihdepoksi, pitääkö olla nero käyttäessä?

15

3690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se Suvisen

vanha 1400000km ajettu 11/410 Sisu vuodelta 1993. Akseleita kolme ja heppoja on työn antajasi hiukka liiateltu. fullerin loora on, eli pienenpään vaihdat ilman kytkintä ja isompaan kytkimellä ja välikaasulla. Hyvä on ajaa ja se teli nousee kaikkialle mäkiin, mihen ite autokin. Siihen apumiehenpuoleiseen häikäisysuojaan asennat het muanantai uamuna wuntikan, eli hajukuusen.

• Sisu Rock

Älä yritä finninaamainen amispoju!

• uusi pumpulissa

Eikö työnantaja yhtään neuvo? Antaa ½ miljoonan vehkeen vain aamulla alle ja sanoo että tuosta!

• Sisu Rock

Kysyihän tuo, että osaanko peruuttaa kärryllisen talliin oviaukosta. Tiedänkö mikä on teli, kasetti ja napalukko? Käski vielä kattella siinä kuopalla hetken Volvon kauhakuormaajan vipuja, että osaan täyttää auton lavat oikeaan painoon.
        Ittestäkin tuntui hieman kevyeltä tuo perehdyttäminen. Se luki työtodistuksista, että täysperää olen tuupannut Ruottiin, Tanskaan, Hollantiin, Saksaan ja Ranskaan. Sitä aikaisemmin väänsin betonia pitkin Pasilanmäkeä ja Raisiota kuusi vuotta.

• nyt pelle
        Sisu Rock kirjoitti:

Kysyihän tuo, että osaanko peruuttaa kärryllisen talliin oviaukosta. Tiedänkö mikä on teli, kasetti ja napalukko? Käski vielä kattella siinä kuopalla hetken Volvon kauhakuormaajan vipuja, että osaan täyttää auton lavat oikeaan painoon.
        Ittestäkin tuntui hieman kevyeltä tuo perehdyttäminen. Se luki työtodistuksista, että täysperää olen tuupannut Ruottiin, Tanskaan, Hollantiin, Saksaan ja Ranskaan. Sitä aikaisemmin väänsin betonia pitkin Pasilanmäkeä ja Raisiota kuusi vuotta.

osaa Suvisen vanhaa 11/409 sisua ajaa saatanan saatana. haluutko turpaan, HÄH???

• Sisu Rock
        nyt pelle kirjoitti:

osaa Suvisen vanhaa 11/409 sisua ajaa saatanan saatana. haluutko turpaan, HÄH???

Finninaamaiselta amikselta on ketjut hypähtänyt mankin rattaalta?

• mut haluutko
        Sisu Rock kirjoitti:

Finninaamaiselta amikselta on ketjut hypähtänyt mankin rattaalta?

turpaan??? kysyy finninaama amis.

• Sisu Rock
        mut haluutko kirjoitti:

turpaan??? kysyy finninaama amis.

Älä .... hemmetissä nyt pelottaa ja tulee kusi housuun älä ..... älä!

• lihis+muna
        Sisu Rock kirjoitti:

Ei pitäisi olla kaikkitietävän ja osaavan oloinen. Ei tarvisi kysellä täältä ruikkuhousujen joukosta tietoja hä häää

• Sisu Rock
        lihis+muna kirjoitti:

Ei pitäisi olla kaikkitietävän ja osaavan oloinen. Ei tarvisi kysellä täältä ruikkuhousujen joukosta tietoja hä häää

Googlettamalla sain kaikki tarvitsemani tiedot mokomasta rockista.
        Kiitos vaan vitusti kaikille avuliaille!

• se fullerilla?
        Sisu Rock kirjoitti:

Googlettamalla sain kaikki tarvitsemani tiedot mokomasta rockista.
        Kiitos vaan vitusti kaikille avuliaille!

saattaa manin jälkeen rusahtaa.

• Vanha Jyry-mies

Kovin on vähän Sisu Rockin tuntijaa täällä suunsoittajien, hampparien ja koulupoikien joukossa.

• YrjöJurri

..paitti pöllikuskit, joilla on 3G mobile.

• se on isoauto
    • Sisu Rock

Ajettu on Rockia ja jotakin tietäisin siitä kertoa, mutta eipä tarvi, kun tiedon tarvitsijoita ei ole. Nyt pidetän vapaapäivä ja ajetaan koko viikonloppu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      3794
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2735
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      384
      2096
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1909
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1751
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1657
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1619
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1297
    9. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1212
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1151
    Aihe