Muutto edessä ja pitäisi päästä eroon vanhoista muovisista puutarhakalusteista, lasten potista, ammeista jne.
Laitanko nämä ihan vaan sekajäteastiaan vai otetaanko jossain pääkaupunkiseudulla näitä vastaan?
Muovikalusteet jne.
3
562
Vastaukset
- ....
Sinne vaan sekajäteastiaan yhdessä terassin rakentamisesta yli jääneiden painekyllästettyjen laudanpätkien ja puolityhjien maalipurkkien kanssa. Niin minä tekisin, ei mulla ole aikaa arpoa jokaisen romun kohdalla minne se muka pitäisi kierrättää.
Samaan kasaan ne romut kuitenkin kaatopaikalla kipataan, luki siinä jäteastian kyljessä sitten mitä tahansa.- Kierrättäjä1
Tuo sinun väitteesi, että "ne muka nakataan kaikki samaan paikkaan" on täyttä sontaa. Jos pistät muovin muovinkierrätykseen, se myös menee kierrätykseen eli energian valmistamiseen, EI kaatopaikalle! Sama juttu on lasi- ja metallipurkkien kanssa ja kaikki muut mitä pystyy kierrättämään!
Ei ne jäteyhtiöt näitä kierrätys hommia sen takia keksi, että "ne menisi lopulta samaan paikkaan". Pötyä puhetta. Tuommoiset välinpitämättömät pitäisi viedä sanonko minne! Vähintään kuukaudeksi kaatopaikalle asumaan!
- tuunari
Sinuna en kyllä heittäisi roskiin... Minulla on yritys joka uudistaa vanhoja tavaroita. Yritän kunnostaa kaiken joka on päätymässä kaatopaikalle. Itselläni on esim. polkupyörän kori, (joka ei sopinutkaan pyörääni) suihkussa saippuakorina enkä vaihtais pois! Ideoikaa ihmiset hyvät! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000