Latasin skypen, ilmeisesti kaikki asetukset väärin, koska en kuule kumpaankaan suuntaan, testipuhelua, puheen pitäisi tulla näytön kiinteistä kaiuttimista ja mikä piuhat kiinnitän, on kaksi vihreätä punainen. Voisiko joku auttaa
Skypen ääniasetukset?
5
995
Vastaukset
- mikrofonin säätö
On kohdalleen eli auki. VIhreät ovat ääni ulos > kuulokkeisiin ja punainen on mikki sisään.
- Millax
vaan ei kuulu mitään.
- jellovi
haluat äänen tulevan kaiuttimista, älä kytke muita kuin se punainen mikrofonin piuha.
- tosi nörtti
no en ymmärrä läppärissäni kai pitäs olla kamera kannen yläreunassa, tarttekos sille tehä jottain jotta kuva näkyisi.mikeistä ei kuulu mulle eikä toiselle.tosin näen kaverin kuvan mutta hän ei minua ja äänet kadoksissa.MITÄ TEEN VOISIKO JOKU NEUVOA JA SELKOKIELELLÄ MIELELLÄÄN.
läppäri fujitsu siemens amilo tosi nörtti kirjoitti:
no en ymmärrä läppärissäni kai pitäs olla kamera kannen yläreunassa, tarttekos sille tehä jottain jotta kuva näkyisi.mikeistä ei kuulu mulle eikä toiselle.tosin näen kaverin kuvan mutta hän ei minua ja äänet kadoksissa.MITÄ TEEN VOISIKO JOKU NEUVOA JA SELKOKIELELLÄ MIELELLÄÄN.
läppäri fujitsu siemens amiloKoittaisitko näin, ota skypen työkalut,--asetukset,--äänilaitteet ja siitä ääni sisään ja ulos, laitat koneesi??? äänilaitteen ao kohtiin, sama homma kohdassa videolaite, tähän oikea "kamera"!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194