Iltapukukoodi

Mitä päälle?

Oon parin viikon päästä menossa työpaikkani syntymäpäiväjuhliin ja pukukoodina olis "iltapuku". Järjestäjät toki sanoivat, että päälle saa laittaa mitä haluaa. Kuulin erään laittavan päällensä oikein hienon sinisen ns. häämekon ja erään laittavan mustan paidan ja mustat housut. Haluaisin laittaa päälleni jotain itseni näköistä, mutten olla alipukeutunut. Juhlat pidetään hieman hienommassa ravintolassa Helsingissä, josta lähdetään myöhemmin jatkoille.

Olen siis 18-vuotias nuori nainen. Arkena käytän lähes aina hupparia ja farkkuja, enkä meikkaa ollenkaan. Näihin juhliin haluan tietenkin panostaa ja laittaa hieman meikkiäkin naamaan (ripsari, huulikiilto, meikkipuuteri, vaalea luomiväri..). Omistan polkkatukan, jonka ajattelin yksinkertasesti suoristaa.

Vaatekoko on 42/44, eli se lisää kivan asun löytämisen haastetta. Mun ylävartalo on tukevampi kuin alavartalo, ja vyötäröä ei juuri löydy. Olis kiva, jos pystyisi häivyttämään mahdollisimman paljon suurta yläosaa.

Toivottavasti joku osaisi neuvoa mua tässä pulmassa. Haussa olisi siis nuorekas ja tarpeeksi kaunis/juhlallinen asu. Budjetti olis kiva pitää mahdollisuuksien mukaan alle sadan euron, ja omasta vaatekaapistakin saattaa löytyä jotain vaatetta. Kaikki neuvot otetaan vastaan!

1

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä ihmettä päälle?

Viesti tuli tietysti kaks kertaa näiden tökkimisten takia, tähän en enää jaksanu kirjottaa niin yksityiskohtasesti. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5304
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4498
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2621
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2284
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2028
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1551
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1297
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1214
    Aihe