Moi,
Olemme lähdössä matkalle ja jauhe tulisi helpommaksi kuljettaa mukana. En ole kuitenkaan nähnyt kaupoissa NAN2:sta jauheena. Onko sitä olemassa ja mikä niissä on erona? Onko NAN1 jotenkin täyteläisempää? Annan korviketta 8k-ikäiselle. Miten vielä säilyvyys, voiko korviketta tehdä enemmän kerralla ja säilyttää esim jääkaapissa?
Kiitos jos joku valaisee
NAN1 ja NAN2 ero
1
1373
Vastaukset
- raudan määrässä
Noiden ero on lähinnä raudan määrässä. Puolivuotias on kuluttanut rautavarastonsa loppuun ja tarvitsee sitä siis ravinnosta lisää.... yhtä hyvin saa sen lihasta ja viljasta.
Me juotiin nan1-jauhetta koko korvikeikä, mä en alkanut tetroja (vettä) kantaa kaupasta.
Helpompaa sun on ottaa mukaan vesi ja jauhe erikseen, niin ei tarvitse murehtia säilyvyyttä. Mittaa tuttipulloon jauheet valmiiksi ja kaadat veden isosta pullosta (termarista jos lämmintä haluat). Tai laitat oikean määrän vettä tuttikseen ja jauheet valmiiksi mitattuna johonkin pikkupurkkiin. Sitten vain ravistus ja maito on valmis.
Virallinen ohje on että tehdään annos kerrallaan, mutta kyllä mä ainakin olen puolikin vrk säilyttänyt jääkaapissa valmista. Mutta jauhe on tosi nopea valmistaa joka ruokaa varten erikseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556