onko kovinkin yleisiä nämä ilmiöt,mulla on useita ääniä jotka on osa hyvinkin selkeää puhetta onko näitä muilla.?? Mä oon äänittäny radion suhinaa vasten ihan kännykällä en jumalaut ois uskonu et se näin helppoo on.
EVP tä
3
536
Vastaukset
- alsjdlakhlhsdlkshdlkshsda
Eihän sitä radiosta voi nauhottaa. :D Se mitä oot nauhottanu on vain heikkolaatuista radio-ohjelmaa.
- alottaja
ja se on hyvin yleistä että nauhoitetaan radion tausta kohinaa vasten,äänet on nyt paranormaliblogissa tai siis pieni osa niistä.
- aloittajalle
alottaja kirjoitti:
ja se on hyvin yleistä että nauhoitetaan radion tausta kohinaa vasten,äänet on nyt paranormaliblogissa tai siis pieni osa niistä.
Että radionsuhinan sekaan tulee heikkolaatuisia singaaleja, joiden aaltopituus on murto-osa oikeista taajuuksista. Nämä kuuluvat heikkoina ja satunnaisinä ääninä suhinan seassa. Tuossa ei ole kyllä yhtään mitään paranormaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225104- 254258
- 272431
- 342234
- 371988
- 151898
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121511
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211227Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154