♥:♥_♥:_:>>>|♥♥||♥♥|
VAIKKA VAIN HETKEKSI
6
560
Vastaukset
minä astelen sisään
tulen sinun viereen
tarjoan sulle käteni
ja annan lämpöni
aamuterkuin zakri täältä hauskaa päivänjatkoo murulle ♥- *MURUKULTA*
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Hymy huulilla ilo silmissä
koputusta kuuntelin
kunnes oven avasin
Sinut siellä näin
lämpöön pyysin - vierellein
Takkatulen loimussa
kilistelimme kristallilaseja
Näin tulit ystävä vierellein
ikävän ajoit pois
enempää en toivoa vois
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Kesä taisi tulla uudelleen, ilma on kuin kauneinta silkkiä!
Päiväterkuin kiitän, zagri sinua
ja liitän viestiin ♥ puhallan sen poskelles! ;)
- turkoosi-kivi
luenpa kaikki..
- *MURUKULTA*
Kylläpä sait onnentunteen hypähtämään sisällä ja leveän hymyn Murukullalle! :D
Turkoosikivi on niin tuttu Murulle, se on minun yx onnekiveni!
Nytkin minulla on itsesuunnittelma/tekemä ketju, jossa on 9 pesää
mm. turkoosi X 2 ja muina kivinä karneoliini, aventuuri, sodaliitti ja onyxi.
Sarjaan kuuluu korvikset sormus ja kalakoru myös.
Sitten on vannekoru, jossa on 2cm pesä turkoosilla, sekin itse tehty
ja korvista vielä löytyy mm. turkoosia! :))
Joten, minua ei parane päästää tuonne Mexikon suuntaa,
siellähän paljon tehdään turkoosista koruja ym. ja minä varmaan ostaisin kaikki! ;D
Näin nimesi kirvoitti kirjoittamaan!
Kiitos sinulle kommentistasi ja mukvaa viik.lop. sinulle! :) - turkoosi-kivi
*MURUKULTA* kirjoitti:
Kylläpä sait onnentunteen hypähtämään sisällä ja leveän hymyn Murukullalle! :D
Turkoosikivi on niin tuttu Murulle, se on minun yx onnekiveni!
Nytkin minulla on itsesuunnittelma/tekemä ketju, jossa on 9 pesää
mm. turkoosi X 2 ja muina kivinä karneoliini, aventuuri, sodaliitti ja onyxi.
Sarjaan kuuluu korvikset sormus ja kalakoru myös.
Sitten on vannekoru, jossa on 2cm pesä turkoosilla, sekin itse tehty
ja korvista vielä löytyy mm. turkoosia! :))
Joten, minua ei parane päästää tuonne Mexikon suuntaa,
siellähän paljon tehdään turkoosista koruja ym. ja minä varmaan ostaisin kaikki! ;D
Näin nimesi kirvoitti kirjoittamaan!
Kiitos sinulle kommentistasi ja mukvaa viik.lop. sinulle! :)viikonlopun toivotuksista:)
turkoosi-kivi on rakas myös minulle..sillä on ollut paljon merkitystä matkallani..ja ajatuksissani..rakastan muutenkin kaikkia kiviä..ihan kaikkia..
iloa, valoa ja kaikkea mukavaa alkavaan viikkoon:)
ps.ne sun runot..siis kaikki ihan mielettömän upeita..rauhoittavia..kauniisti ja lämpöisesti sointuvia..niissä kaikissa on käsin kosketeltavaa positiivista energiaa.. - *MURUKULTA*
turkoosi-kivi kirjoitti:
viikonlopun toivotuksista:)
turkoosi-kivi on rakas myös minulle..sillä on ollut paljon merkitystä matkallani..ja ajatuksissani..rakastan muutenkin kaikkia kiviä..ihan kaikkia..
iloa, valoa ja kaikkea mukavaa alkavaan viikkoon:)
ps.ne sun runot..siis kaikki ihan mielettömän upeita..rauhoittavia..kauniisti ja lämpöisesti sointuvia..niissä kaikissa on käsin kosketeltavaa positiivista energiaa..Vielä tässä muutaman rivin kirjoittelen ennen kuin sukellan untenpilvelle!
Meillä on samoja 'intohimoja'... Itse olen myös kivi-ihmisiä keräilen niitä ja saan niitä milloin mistäkin, eikä ne vältämättä ole mitään kovin erkoisia, jotain, jossa on löytäjä nähnyt jotain kaunista ja minullehan se sitten tuodaan 'hoitoon'. :D
Perjantainen löysin yhden metsänreunalta sellaisen päänkokoisen vähän pitkulaisen viiruisen kiven, niin että nyt minulla on pihalla, todella suuren 1m X 1m X 0,80cm kiven päällä 'Viiru' ja 'Laikku', joka sekin on koripallon kokoinen ja jossa on pyöreitä laikkuja, löysin sen tuolta liki metsästä 100km päästä kesällä! Se vain halusi mukaan,,,,;)
Minä aina sanon, että kirjoittelen runoja Ison-G kanssa,,,siitä voi ajatella mitä se tarkoittaa,
löydät sitä positiivisita energiaa - se on juuri sitä mitä toivon niihin G:ltä, jotain hyvää, toki siihen liittyy muutakin, mutta jätetään pientä salaisuutta itsellekin! ;)
Kiitos sinulle turkoosi ja oikein hyvää alkavaa syksyistä viikkoa! :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999