teidän autoja? Uskaltaako niitä tuosta vaan laskea orin ohjaksiin =)
Miten katsastusmiehet
4
1738
Vastaukset
- on paljon vaihtoehtoja?
Vai meinaatko että Ferraria ei tarvi katsastaa, kun ei uskalla luovuttaa sitä katsastusinssin käsiin?
- jarru-
rullille?
- täältä ei..
saa järkevää vastausta oli aihe mikä tahansa. Avohoitopotilailta pitäisi kieltää netin käyttö.
Omien kokemuksien perusteella olen havainnut jossain katsastusmiehissä pientä kurkoilua tai ylimielisyyttä hiukan erikoisempia autoja kohtaan(ralli,urheilu ja museautot). Tyyliin että kyllä me hanskataan kaikki autot vaikka ei oltais ikinä nähtykään ja hyvin osasi sorvata silloisen auton vaihteistoa. täältä ei.. kirjoitti:
saa järkevää vastausta oli aihe mikä tahansa. Avohoitopotilailta pitäisi kieltää netin käyttö.
Omien kokemuksien perusteella olen havainnut jossain katsastusmiehissä pientä kurkoilua tai ylimielisyyttä hiukan erikoisempia autoja kohtaan(ralli,urheilu ja museautot). Tyyliin että kyllä me hanskataan kaikki autot vaikka ei oltais ikinä nähtykään ja hyvin osasi sorvata silloisen auton vaihteistoa.Itse olen Suomen kilpiin saattanut muutaman Ferrarin viime vuosina. Hyvin ja asiallisesti on kohdeltu.
Sama juttu tullissa ja autoverotuksessa. Ei ikinä mitään ongelmaa. Suomessa on nykyään noin 120 Ferraria joten ei se mikään hirmu harvinainen auto enää ole.
Lamborghinejäkin taitaa olla yli kymmenen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094