ScorpioN & ScorpioM

just hyvä

eli minä ja mun mies ollaan molemmat skorppareita ja menee sitte justiinsa nappiin :)
välillä me ajatellaan ihan samalla tavalla eikä riidellä oikeestaan koskaan...
seksi on hyvää ja avointa...
mietin monesti että onkohan kuitenkaa horoskooppimerkeistä johtuvaa vai satuinko vaa löytämään tod. sielunveljen..

no sitähän ei voi tietää mutta jotain taikaa tässä on ;)

5

1401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NOYZ

Sitäpä juuri, jos ja kun ympäristö sen suo, niin mikäs parempaa kuin kaksi rauhallista sielua jakamassa maailman ihmeitä. Minullakin on kaunis skorpparinainen.

• juuri,,

skorpparinainen on kaunis, mutta skorpparimies melkein variksenpelätin? Näin siis live-elämässäkin..

• änimöl
        juuri,, kirjoitti:

skorpparinainen on kaunis, mutta skorpparimies melkein variksenpelätin? Näin siis live-elämässäkin..

En minä ainakaan.. Vaikka osaan olla, mutta miksi haluaisin.. Pelkät iloiset silmät riittää ja naiset on Jo siitä lumoissaan. Kyllä multa löytyy näköä, ehdottomasti.. ja tunnen muitakin skorp. miehiä.. Ei niiden ulkonäössä ole mitään vikaa mun mielestä. Tai no yleensäkin kuin ruma ihminen tahansa. Kun hänet näkee onnellisena, häntä voisi pussata, sillä hän toimii muistuttajana siitä, että elämä on muuta kuin syntiä. Joten mielestäni ulkonäköön viittaus missään merkeissä on synti sillä se on suppeata. Ota vaikka joku esine joka on mielestäsi ruma, mutta mitä ajatuksia se ihminen voi herättää ulkonäkönsä takana.. Yhtä kaikki jopa hullutkin ihmiset ovat kauniita, koska he opettavat meitä opettamaan ilman auktoriteettia... Auktoriteetti ja erottelu krusifoidaan.

• muka variksenpelättimiä
        juuri,, kirjoitti:

Skorpparimiehet on seksikkäintä maan päällä. Terv. Skorpparinainen

• haaveillen...

Unelmissa ..ehkä joskus minäkin saan scorpioni miehen!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4764
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3865
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2514
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2271
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2084
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1908
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1778
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1441
    Aihe