Muistanette miten hyvin mun ennustus Pelsun valumisesta viime kaudella toteutui?
Ja sanotaanko että se valuminen jatkuu edelleen. Tai sanotaan että lento ei kanna edes alkuhuumassa, heh!
Pelsut on tällä kaudella joukkue "ei mikään"!
Ja se on pahin mahdollinen tilanne, joukkue "ei mikään" on joukkue joka ei yllätä, ei menesty, ei sytytä vieraskentällä ja mikä pahinta, kotiyleisö hylkää! Olenkohan taas kerran oikeassa, huihhhhhhh!
Pelsun kohtalo
Pohjan ÄIJÄ
4
273
Vastaukset
- Vasen pakki.
Ime sinä pohjan tyttö munaas. Ja laita hame päälles, susta ei ole kui huutelemaan täällä luuseri!
- piristä sekaisin
-malttanetkohan pysyä mestaruusjuhlista poissa,
epäilen..Giähgiäh - Pohjan ÄIJÄ
Miten hyvin tämä ennustus onkaan osunut kohdalleen!
Valuminen tosiaan jatkui viime kaudesta ja jatkuu, jatkuu, jatkuu. Joukkue "ei mikään" ei sytytä edes itse joukkuetta ja se valuu, valuu, valuu... - VaravaraVirta
Kyllä Pelikaanien kausi on mennyt iHAn just niinku ennustit. Ei edes pelikirja-Sihvonen osannut noin hyvin ennustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251