Jos minulla on merkkitaulussa tietoa seuraavasti:
char Peugeot[10] = "306 GTI";
char Ferrari[10] = "Testarosa";
char Citikka[20] = "Xsara Picasso";
char Mitsu[10] = "Lancer";
Niin onko merkkitauluissa, joissa on välilyönti, niin sillä välilyönnillä jotenkin eroa käyttäjän syöttämään välilyöntiin?
Yritän nimittäin algoritmillani etsiä tietoa, ja se löytää vain jos, merkkitaulussa EI ole välilyöntiä?
Anna nimi: Testarosa --> löytyy
Anna nimi: Xsara Picasso --> ei löydy
Tieto merkkitaulussa char[]
4
463
Vastaukset
- khkj
Algoritmisi lienee perseestä
- foo_bar
Mikäli käytät C :n >> operaatiota, inputti katkeaa välilyöntiin.
C:n str operaatiot katkeavat ensimmäiseen NULL merkkiin, eivät välilyöntiin.- assadd
C :aa tuossa käytän ja kun pyydän nimeä niin käytän siis cin >> nimi;
Eli jos tuo >> ei tue välilyöntiä, niin mitä muuta vaihtoehtoa mulla on tuossa hakea tuo käyttäjän syöttämä nimi? - foo_bar
assadd kirjoitti:
C :aa tuossa käytän ja kun pyydän nimeä niin käytän siis cin >> nimi;
Eli jos tuo >> ei tue välilyöntiä, niin mitä muuta vaihtoehtoa mulla on tuossa hakea tuo käyttäjän syöttämä nimi?Ja koska kirjoittelen työkseni softaa vehkeisiin joissa ei ole näppäimistöä, näytöstä puhumattakaan, niin en muista tarkkaa syntaxia. Google osannee kertoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224