Mitä nimeä käytettiin 90-luvun alkupuolen ryppysukista/kreppisukista? siis ns. polvisukista, jotka rypytettiin nilkkaan?
Ysärisukat?
7
1866
Vastaukset
- ...
Eikös ne ollut jenkkisukat, jos oikein muistan.
- aerobic-sukka
ja mä tahtoisin semmoiset ILMAN sitä sukkaosaa-siis pelekät varret! Villaisina...kuka tekee..tekeekö kukaan...en tartte teriä-
- ilman teriä
aerobic-sukka kirjoitti:
ja mä tahtoisin semmoiset ILMAN sitä sukkaosaa-siis pelekät varret! Villaisina...kuka tekee..tekeekö kukaan...en tartte teriä-
Hei! Pelkät "sukanvarret" ilman teriä ovat säärystimet!
- näin...
aerobic-sukka kirjoitti:
Just sokkarilla katoin noita säärystimiä, että taasko niitä myydään. Äkkiähän ne tekee itsekin.
- säärystimiä
näin... kirjoitti:
Just sokkarilla katoin noita säärystimiä, että taasko niitä myydään. Äkkiähän ne tekee itsekin.
on ollut. Vaan eikös alunperin flashdance 80-luvulla tuonut ne muotiin. Ysärisukkina en pahemmin niitä ole pitänyt. Hyvät tarvitessa. ;)
säärystimiä kirjoitti:
on ollut. Vaan eikös alunperin flashdance 80-luvulla tuonut ne muotiin. Ysärisukkina en pahemmin niitä ole pitänyt. Hyvät tarvitessa. ;)
Oiskohan kellään näitten jenkkisukkien neuleohjetta?
- Anonyymi
Ne oli jenkkisukat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224374- 203495
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052357- 272041
- 341974
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351754
- 151618
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191407- 121311