Millainen leijona on suhteessa...kavereina olen tapaillut..mutta suhteeseen en ole suostunut... aiemmin olin härän kanssa...mutta takkiin tuli niin että rätisi...no olen toiveikas ja ehkä uskallan kokeilla uusia tuulia..kunhan ei ole härkä...leijonat vaikuttavat iloisilta ja rempseiltä tyypeiltä ja siksi utelias... ;) Ovatko leijonat parisuhteessa mukana kaumppaninsa kanssa monipuolisesti vai jättävätkö kumppanin omilleen ja liehuvat omineen tai kavereiden kanssa...ovatko itsepäisiä ja minäkeskeisiä vai päinvastoin...?
Neitsyt N
Kyselee..
3
964
Vastaukset
- ne kokonaisvittumaisimmat m...
Oinas, Härkä ja Leijona ovat selvästi ne kokonaisvittumaisimmat merkit.
Etsi joku ihminen noiden sijasta,
kun on puhdas pöytä. - ..............
ehkä parhaimman vastuksen saa kokeilemalla ja tutustumalla tähän leijonaan itse.
Jos ottaa leijonan hyvät puolet esille täällä..
on kohta joku siitä erimieltä ja lopulta niistä ei ole jäljellä mitään..
Kaikki negatiiviset puolet sallittaan ..jopa on toivottuja.
Joten jos olet järkevä nainen ..otat itse selvää..ja jätät tämän palstan arvoitukset sikseen. - ...............
kokemisen arvoista.!!!!
kannatan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224