Mitäs mieltä olette pohjoisen tytöstä joka kantaa nimeä Johanna Piipponen?
Mielipiteitä Johannasta!
9
538
Vastaukset
- Markku
Johanna Piipponen on todella mahtava laulaja ja todella mukava.
- Päivi
Sillä on noussut kusi päähän...Miten se oli ylpeän näköinen tangomarkkinoilla ja lauloi aivan liioitellusti. Oli niin varma, että voittaa, mut toisin kävi...ja sit itki siellä lavalla! Mä häpesin sen puolesta...
- simppa
Hyvä laulaja ja niin hyvännäköinen että...
- J@lm@ri
Minun mielestä tämä laulajatar on ihan onneton. Liian hentonen ääni, onneksi ei tullut kuningatarta. Älyäisi nyt pysyä jo pois sieltä kisoista, pitäisihän tuonikäisen jo ymmärtää ettei hänestä ole suurenluokan laulajaksi. Esiintyköön vaan siellä pohjosessa ei ole yhtään ikävä täällä etelässä, täällä on paremmat laulajat.
- Päivi
Äläpä yleistä, kyllä täälläkin pohjoisessa on hyviä laulajia. Olen kyllä kanssasi ihan samaa mieltä tästä Johannasta, mutta muuten...tiedän kyllä hyviä laulajia täällä kainuussa.
- Anssi & THE C.I.A
Päivi kirjoitti:
Äläpä yleistä, kyllä täälläkin pohjoisessa on hyviä laulajia. Olen kyllä kanssasi ihan samaa mieltä tästä Johannasta, mutta muuten...tiedän kyllä hyviä laulajia täällä kainuussa.
Satun tuntemaan Johannan vähän paremmin ja voin sanoa että ei oo noussu neste päähän.
Tosi mukava. Tosin aika ujo.
- Anonyymi
Pidän esimerkiksi kappaleesta Pakoon, jonka hän levytti 2003.
- Anonyymi
Johanna vetää parhaillaan menestyksekästä konserttikiertuetta tangokuningas Pekka Mikkolan kanssa.
- Anonyymi
Johanna on viime vuosina julkaissut paljon biisejä jotka olisivat ansainneet enemmänkin huomiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236