esim. aloeveratuotteita, mutta ovat melko
kalliita, enkä tiedä sopivatko kuitenkaan
iholleni.
Olisiko kenelläkään kokemusta niistä tai
yleensä hyviä neuvoja herkän ja helposti
ärtyvän ihon hoitotuotteiksi?
Luonnonkosmetiikka
9
306
Vastaukset
- naisellinen nainen
Virolaista kosmetiikkaa tuotesarjaa: Puhas Loodus.
Itse käytän tätä. On edullista, saa Apteekista. Itse olen käyttänyt jo monta vuotta. Suosittelen.
t.friidu- naisellinen nainen
sama.
- haluaisin kokeilla,
naisellinen nainen kirjoitti:
sama.
mutta käyn todella harvoin Tallinnassa,
ei taida Suomesta löytyä vastaavaa.
Onhan apteekissa tuotteita myynnissä, mutta
ei viitsisi tuhlata rahaa, jos eivät olekaan hyviä.
Kokeilupakkaukset olisivat käteviä, jos niitä löytyisi.
Nahka meillä jokaisella on niin omanlaisensa, että mikä yhdelle sopii, ei toiselle passaa ollenkaan. Mulle sopii Lumenen tuotteet. En ainaskaan minkään aatteen vuoksi ala vaihtamaan tuotemerkkiä. Tärkeintä on kun jotain rasvaa vetelee ettei rypistytä ennenaikojaan. Eikä polteta tupakkaa. Siinä ne tärkeimmät
- haluaisin kokeilla,
eivät sovi minulle ollenkaan.
Hirveitä paukamia nousee kasvoihin, kun olen
niitä kokeillut.
Tuolla on monta purkkia, vähän käytettyinä, kalliiksi käyvät kokeilutkin.
- kehuttu tuote
sitä on todellakin kehuttu hyväksi
aineeksi, en sitten tiedä, käykö kasvoille.- vahingossa
hammastahnanakin....hyvä tuli...ihmettelin kyl rypyttömiä hampaitani kun selvisi mitä harjas oli!
- kehuttu tuote
vahingossa kirjoitti:
hammastahnanakin....hyvä tuli...ihmettelin kyl rypyttömiä hampaitani kun selvisi mitä harjas oli!
vei rypyt, heti huomenna lähden
etsimään Tummelia.
Saakohan sitä muualta kuin maatalousmyymälästä? kehuttu tuote kirjoitti:
vei rypyt, heti huomenna lähden
etsimään Tummelia.
Saakohan sitä muualta kuin maatalousmyymälästä?Sitä muuten ennen mainostettiin iloisen emännän nännivoiteena.
Sopii se muuhunkin käyttöön...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016183
- 2123416
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663308Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162525Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702091
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441656- 251443