Multa on ideat loppu. Pitäisi mennä kauppaan. Mitä ostaisin, mitä laittaisin tänään?
Mitä laitat tänään?
Mitä ruokaa laitat
27
779
Vastaukset
- hautuvat
karitsan sisäfileet kermassa uunissa:)
- tämänpäivän illaksi
Nakkikeittoa.Huomenna on kanarisottoa.
paistan ahvenfileitä ja suppilovahveroita. Mies keittää perunat valmiiksi ja minä paistelen tykötarpeet ja teen salaatin. Sitten syödään ja minä kiitän miestäni, että on ihanaa kun osallistut ruuanlaittoon. Semmosta elämää meillä.. ihanaa, kun ollaan vielä yhdessä... 33 vuotta avioliittoa takana ja edessä.. kuka tietää, kuinka paljon
- panostaa!
Ihanaa kun ihmiset jaksavat panostaa! Olen iloinen puolestanne.
- ruoanlaittaja,
kun olen, pyrin tekemään kerralla
enemmän, joten laitoin uuniin makaroni-ja kaalilaatikkoa, lisäksi lohta paistumaan. - kaaliruo'an
lämmitys, entistä parempaa niin siitä saa.
- heipparallaa
suosittua ruokaa näin syksyllä,
sillä tein eilen kaalilaatikkoa
ja tänään lämmitin sitä. - yritän valmistautua
heipparallaa kirjoitti:
suosittua ruokaa näin syksyllä,
sillä tein eilen kaalilaatikkoa
ja tänään lämmitin sitä.kaalikääryleitten tekoon.
On vain niin pitkäjäykköistä hommaa, ettei meinaa jaksaa. ;) - heipparallaa
yritän valmistautua kirjoitti:
kaalikääryleitten tekoon.
On vain niin pitkäjäykköistä hommaa, ettei meinaa jaksaa. ;)ainakaan pariinkymmeneen vuoteen,
on niissä sellainen homma.
Yritähän jaksaa vääntää kääryleitä:)
- täti puskasta
teen parhaillaan perunamuussia ja paistettua lohta valkokastikkewlla.
Ostan valmiiksi grillatun broilerin, perkaan ja teen myös curry kastikkeen. Jasmin riisiä keitän kaveriksi.
Syön kana viillokkia lisäämällä riisit ja broilerin kastikkeeseen ja teen koko sörsselin aika ohkaseksi keitoksi jota syön lusikalla.- Tilja
Huomenna jotain muuta.
- suloinen-nainen
Vetelää juustokuorrutettua kanttarelli-kukkakaali-kiusausta. Mustikkasoppaa ja kermavaahtoa mantelilastuilla.
- Pirre*
pottumuusia, keitettyjä lihapyöryköitä, ja tuoresalaattia.
- täti puskasta
tiellä pitää. Muussia oli meilläkin kalan kanssa, ja tein jälkkäriksi vispipuuroa uusista puolukoista. Sitä täytyy syödä viel iltasellakin. :))
- Pirre*
täti puskasta kirjoitti:
tiellä pitää. Muussia oli meilläkin kalan kanssa, ja tein jälkkäriksi vispipuuroa uusista puolukoista. Sitä täytyy syödä viel iltasellakin. :))
on tosi hyvää uusista puolukoista, - ähkyynhän sitä pitää syödä. Nam!
Nuorin lapsemme varmisti aina kun oli tulossa maalimalta kotiin, että olethan tehnyt vispuuroa äiti :) - vispipuuroa ja hirvipaistia, niitä piti olla.
- syön
ihan vaan savu siikaa ja pottuja ja porkkanoita , valko sipuli kastikkeella.
- -nainen-
Tein tänään kaalilaatikkoa :)
- kun ei osata päätt
Sieni kastiketta ja keitetyt perunat, puolukka hillo ja jottain salaattia muuten ja jälkkäriks pannukakkua.
- ruokafantasiaa?
Eikö teilläkään oikein ole ruokafantasiaa? Mistä tämä on oire? Kaupat pullollaan ruokaa, mutta mieli ei tee oikein mitään. Roskaruokaa ja toisaalta liian kalliita ruokia, joita ei osaa laittaa.
Ongelmaa, ongelmaa...- HTZA
mutta en jaksa vääntää ja naisille ne eivät avaudu.
Minulla ei ole desin- eikä muitakaan, mittoja.
Ei Grammavaakaa.
Minulla on miehen koura ja miljoona erilaista maustetta (tuoreita), laadukasta Merisuolaa ja Huhmare.
Ette te noita osaisi käyttääkään.
Ostakaa pakastettu Kalakeitto, siinä on vähiten lisäaineita. - ruokaideaa???
Just nyt noin 410 on katsonut tätä palstaa. 20 on rupatellut tänne jotakin ja ehdottanut kaalilaatikkoa, kalaa, nakkeja, lihapullia, kastiketta, mä laitoin hätämunakkaan eilisen liharisoton päälle jne.
Onko tässä ongelman paikka? Saataisiin oikein keittoideakirja, jos kaikki 410 olisivat kertoneet mitä tänään söivät tai syövät pääruoaksi.
Jatketaan huomenna. Kertokaa ideoitanne. Ruoka on kuitenkin tärkeä asia ja jos on kotona koko päivän niin hyvä ruoka piristää ja ruoanlaitto ja sen hankkiminen katkaisee päivän.
Hyvää ruokahalua. - naisellinen nainen
ruokaideaa??? kirjoitti:
Just nyt noin 410 on katsonut tätä palstaa. 20 on rupatellut tänne jotakin ja ehdottanut kaalilaatikkoa, kalaa, nakkeja, lihapullia, kastiketta, mä laitoin hätämunakkaan eilisen liharisoton päälle jne.
Onko tässä ongelman paikka? Saataisiin oikein keittoideakirja, jos kaikki 410 olisivat kertoneet mitä tänään söivät tai syövät pääruoaksi.
Jatketaan huomenna. Kertokaa ideoitanne. Ruoka on kuitenkin tärkeä asia ja jos on kotona koko päivän niin hyvä ruoka piristää ja ruoanlaitto ja sen hankkiminen katkaisee päivän.
Hyvää ruokahalua....koska, tullaan just Autismisäätiön 10 v.-juhlista. Oli juhlavat Bileet. Näitäki Juhlii on suunniteltu pitkään. Tuolla Wanhassa Satamassa. Lopuks skruudattiin koko sit porukka "tollane" pieni coctail-iltapala. Grillatuja jättiskatkarapuja, ja kanavartaita ym. Mäki otin tätän safkan kanssa kolme lasii tollasta hyvää punaviinii...joten tässä ollaan hiukan...joten on nyt tälläne "pehmus olo". Kaiken tätän karmeuden keskellä mitä tuolla Kauhajoella tapahtu. Mut sali oli täynnä. Sit tää näyttelijä Eija Vilpas oli tosi upee pimu. Ja veti hyvin nää juonnot. Et Kiitos Eija Vilpas, meidänki puolesta.
t.friidu
- loota*
ehdoton suosikki arkiruokana :)
- kanarisottoa
eilisistä tähteistä. Minä leivoin pullaa.
söin lautasellisen mikrossa tehtyä kaurapuuroa jossa 2 v vanhoja pakastimesta yllättäin löytyneitä mustaviinimarjoja.
Päivällä porkkanoita ja viimeisen myyntipäivän lihapullia.
Välipaloina ruisleipää ja margariinia.
Illalla hirmunälkä. Piti kaupasta ohimennessä ostaa nakkipaketti ja tulista sinappia.
Ruokajuomana litra rasvatonta maitoa.
Huomenna saattaa olla pääruokana hernekeitto lusikalla suoraan purkista. Kylmänä.
Tätä se on yksinäisen miehen mässäily. Silloin kun yleensä ehtii jotain syömään...
- Tosikko@
ennenkin ennätin tänne. Hyvä että edes nyt. Noh. Aamulenkillä poimin sieniä: yksi herkkutatti ja puolen tusinaa kehnäseintä. Puolikas purjoa voinokareen kanssa pannulle, sitten sienet, kiehuivat tuokion, ja neljä rakennerikottua kananmunaa päälle hyytymään. Pippurisekoitusta myllystä, suolaa. Hyytymisen aikana valmistui salaatti: jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia, mustia oliiveja, fetajuustoa, basilikanlehtiä ja kuivattuja taateleita. Päälle pippurisekoitusta ja valkosipulioliiviöljyä liraus. Nammm.
Kaikkea löytyi kotoa, ei tänään kauppaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.27211049Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4113089Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921748- 821565
- 651450
- 801013
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te41991Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73907Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21863Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e252848