Kun olin 12 vuotias siskoni 10 olimme mukana rajussa kolarissa jossa kuoli 3 ihmistä,tämä sattui lomamatkalla saksassa.Perheemme volvo törmäsi eteen suistuneeseen autoon jossa olleet miehet kuolivat samoin isäni,äiti loukkaantui pahoin eikä ole täysin toipunut viäläkään.Me tytöt selvisimme monien ihmetykseksi vähin vammoin olimme sairaalassa 2 päivää tarkkailtavana mutta mitään ei todettu,tosin kehossamme oli kuukausia turvavyön jättämä jälki joka oli arka.Suuri murhe meille on vanhempien osittainen menettäminen onko muilla kokemusta kuinka tästä selviää kertokaa.....
Turvavyöt pelasti siskot
5
1235
Vastaukset
- hmmm....
Surullista että menetitte isän mutta voitte iloita kun selvisitte lähes vammoitta,elämä jatkuu katse tulevaisuuteen.Olitteko koroketyynyllä vai ilman kiinnostaa kun veljeni on sen ikäinen?
- ossi
Ymmärrän teitä kun olen itsekin selviytynyt vammoitta turvavyön ansiosta.
- old sisters
ossi kirjoitti:
Ymmärrän teitä kun olen itsekin selviytynyt vammoitta turvavyön ansiosta.
Olimme selkänojallisissa korokeistuimissa Akta 1.2.3 merkkisissä jotka ohjaavat vyöt oikeisiin kohtiin,siitä kiitos etenkin isälleni kun meistä huolehti........
- loka
old sisters kirjoitti:
Olimme selkänojallisissa korokeistuimissa Akta 1.2.3 merkkisissä jotka ohjaavat vyöt oikeisiin kohtiin,siitä kiitos etenkin isälleni kun meistä huolehti........
Olen ollut kolarissa samanlaisessa korokeistuimessa kun tekin onneksi liävässä,selvisin vammoitta vastapuolelta vietiin kolme ihmistä ambulanssilla.Olin silloin 9 vuotias ja aina tulen käyttämään turvavöitä oli se sellanen tälli kuitenkin,istuimeni ja vyön ansiosta selvisin voimia teille siskot!!!
- Miia
Olette elossa ja terveinä toisin kuin poikakaverini jolle puhuminen turvavyön tärkeydestä oli kuin puhuisi pukille,sattui viime talvena lievä ojaanajo nyt on poikakaverini naama kuin petolinnun pylly arpinen ja kurttuinen,pahinta kun ei viäläkään usko että vyöt olisi auttaneet vaikka olinhan minäkin samassa autossa vöissä elävänä todisteena että turvavyöt tosiaankin auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178103Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996349Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702390
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382386- 392173
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222166Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575