mun vanhempia perkele vittu saanata helvetti, siis ne ei anna mulle mitään rauhaa, mitä helvettiä ne tulee tänne mun huoneesee, vittu saatana perkele helvetti, mitä vittuu ne alkaa puhuu mulle ku mä en saatana vittu haluu jutellaniittenkaa, ÄÄÄÄGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
vituttaa, tommoset vanbhemmat, siis mä oon o täys ikänen , ni vois antaa mulle jo jotaa rauhaa perkele........
voi saatana vittu perkele
45
7309
Vastaukset
- Puusilmä!
että olet täysi-ikäinen. Teinin luonne. Mietippä jos ne ajattelis susta noin. Opettele kunnoittamaan äitiäs, se on sut synnyttäny ja rakastaa sua varmaan enemmän kun kukaan maailmassa.
Pöljä!- emmiina45
Niinpä, jos aloittaja olisi minun poikani, lentäisi kuin leppäkeihäs ulos raakaan sateeseen mölisemään ja kiroilemaan tämän maailman kurjuutta ja tunkeilevia vanhempia. Sieltä kun ihan itse katon päälleen hakisi ja elämässä selviytyisi, niin johan oppisi vanhempiaankin kunnioittamaan.
- Advenger
emmiina45 kirjoitti:
Niinpä, jos aloittaja olisi minun poikani, lentäisi kuin leppäkeihäs ulos raakaan sateeseen mölisemään ja kiroilemaan tämän maailman kurjuutta ja tunkeilevia vanhempia. Sieltä kun ihan itse katon päälleen hakisi ja elämässä selviytyisi, niin johan oppisi vanhempiaankin kunnioittamaan.
Häpeä!
- asuva
joutuu yleensäkin ottamaan osaa perheen yhteiseen sosiaaliseen elämään, mikäli meno ei miellytä niin muuttaa sit pois kotoa..tää on siis ap.lle joka niin vakuuttaa olevansa aikuinen, lakisääteisestikin ehkä mut käytökseltään tökerön teinin tasolla..sori vaan..asuin itsekin kotona väliin täysi-ikäisenä eikä tullut mieleenikään heittäytyä tuollaiseksi vaikka hermot rakkaan äidin kanssa välillä olikin kovilla--
- Anonyymi
Advenger kirjoitti:
Häpeä!
Mitähän vittua sinä ajattelet kuinka tuo auttaa kun tulet kirjoittamaan häpeä?
Varmastikkin häpeää yhtäkkiä.
Avauduin, koska niin tuntui vittu hyvältä :)
olen tietoinen että kommentti on vuodelta 2008
vittuako minua kiinnostaa, MENKÄÄÄÄÄ TÖIHI
JONNET SAATANA
BOTS AND DOGS
VITUN LEHMÄ
TYÖTÖN APINA
AND BOT
LO
KO
JI
- ne kaikki
mammanpojat kotona äidin vaivoina oleskelevat ja kuvittelevat olevansa maailman napoja
- Anonyymi
Läheltä napaa.
Daatana kun naurattaa
😅😅. 😇😇😇😇. 🤣🤣🤣. 😋😋😋😋😋.
- maa tuska
Jos olet jo täysi-ikäinen, niin miksi ihmeessä et asu omassa asunnossa? Huolehtisit asioistasi itse, niin ei rittäisi aikaa ja puhtia lapselliseem kiukutteluun.
Nyt mars asuntoa hakemaan, niin saat sitten olla rauhassa. Ja sitten käytät energiasi pyykkäämiseen ym kodinhoitoon. Jos agressiota pukkaa päälle, niin eikun wessanpyttyä jynssäämään.
Jos vanhemmat kutsuu kylään, niin mene ihmeessä. Ehkä sitten osaat jo käyttäytyäkin. - onneton kans
miten traagista onkaan elää vihaamiensa vanhempien luona! kuinka tuskallista on käydä halveksitun äidin jääkaapilla ja lainata inhotun isän autoa iltaisin.
- Anonyymi
Elän vihanneksena hoitolaitoksesda, vaan ei pahasti vituta.
- jotain rauhaa perskeles joo?
Oli kova vauvakuume.
Mutta kun luin tuon jäkikasvun koskettavan purkauksen,
niin eipä oo enää.
Voi perskeles.- Anonyymi
Lopeta välittömästi se nussimine
- klsdsdsd
Ne tod.näk. pelkää, että alat ammuskelemaan luokkatovereitasi tms., jos eivät "puhu sinulle".
- tuhnukka
hellan duudeli sentää. onpa möösikkä ärjynä.
- känkkäränkkä
Ehkä sun vanhempien pitäs heittää sut pihalle opettelemaan sitä aikuisen elämää ihan ittekses.
Eikä tartte tulla sitte enää kotoo pyytää rahaa tai muutakaan. - dfhfgj
jos olet täysikänen, niin minkä vittu saatana helvetin perkeleessä et muuta omilles ja vittu pidä huolta niistä omista helvetin asioistas, ja ansaiste omat rahas saatana. Olehan sä jo helvetti vieköön aikuinen ihminen niin eiköhän sun pitäs perkele olla jo itsenäinen ja asua omillas. Vitun nuija!
Muussa tapauksessa lopeta tollanen teinimäinen käytös. Saatana vieköön! - oppeliini
Vai miksi vielä kiusaat vanhempiasi olemalla heidän riesanaan vaikka olet jo täysi-ikäinen??
Jos taas olet vajaa-älyinen kuten kirjoituksetasi saa todennäkoisimmin huomata, rukoile vanhempiasi että he laittavat sinut laitoshoitoon. Pääsette jokainen toisistanne eroon ainakin suurimmaksi osaksi aikaa!- oppeliinille
Ai sinä siis pidät kaikkia yli 18 vuotiaita aikuisia lapsia vajaa-älyisinä, jos ja kun he vielä asuvat vanhempiensa kanssa kotonaan? Hohhoijaa, taidat olla itse sellainen, koska mitäs se sun persettäsi kutittaa, jos aikuinenkin lapsi, vaikka ihan terveälyinen asuisikin lapsuuden kodissaan.
Lapsen vanhemmat ovat lapsensa elämään hankkineet ihan omasta halustaan, eihän lapsi itse ole voinut vaikuttaa syntymiseensä, joten ymmärrän itse ihan hyvin, että nykyaikaisen työttömyyden ja koulutuspaikkojen vähyyden takia ei jo aikuisiänkään saavuttaneellakaan nuorella ihmisellä ole taloudellisesti mahdollisuutta muuttaa pois perusperheen kodistaan.
Toisekseen nykyaikaisen sossukelatukirahoituksen turvin moni nuori muuttaakin vuokrakämppään, ja maksattavat sitten elämisensä kustannukset veronmaksajien kassarasta saamillaan tukirahoillaan vuosikausia, koska kaikki nuoret eivät onnistu saamaan työtä ja toimeentuloa, eikä itselleen sopivaa koulutuspaikkaa.
Mielestäni järkeväähän on nuoren asua työttömänä peruskotonaan vanhempiensa asunnossa niin kauan kunnes nuori pääsee koulutukseen tai töihin, mutta se vaatii tietysti toimeentulemista omien vanhempiensa kanssa. Kaikista vanhemmistahan ei ole edes siihenkään, vaikka ovat kuitenkin niin innolla kersansa itsekkäänä ilokseen hankkineetkin tai miten sekään nyt aina on alunperin tapahtunutkaan...
Sitten tuosta laitoshoidosta sen verran, että onhan yhteiskunnalle halvempaa, että sairas tai vammainen aikuinen lapsi asuu vanhempiensa kanssa ja vanhemmat auttavat ja tukevat lastaan omassa kotonaan kuin että lapsi asutetaan jonnekin laitokseen yhteiskunnan kontolle täysin rakkaudettomien vieraiden ihmisten hoiviin. - oppeliini1
EN pidä kotona asuvia perheenjäseniä automaattisesti vajaaälyisinä. se on monesti mitä ideaalisin tapa elää yhdessä, jokainen auttaa ja tukee toinen toistaan; jaetaan ilot ja surut.
Ellei aikuinen, jolla on kaikki maailman valta ja vapaus valita missä asuu ja siitä huolimatta VALITSEE olla ja asua muiden ruokittavana (lue: katto pään päällä ilman nälkää), ei oikein anna älykästä kuvaa itsestään purressaan ruokkivaa kättä!
Ketjun aloittaja on joko henkisesti hyvin, hyvin sairas tai sitten huolellisesti ja harkiten tekeytyy oikeaksi irvikuvaksi!
Kummassakin tapauksessa hänen on parasta jättää vanhempansa rauhaan, hakea henkistä apua ja maksaa oma elämisensä, sensijaan että raivoaa täällä myos tuntemattomille! - Anonyymi
Opettelee itsenäiseen pierentään ja jätä yhteiskunta rauhaan!
- jokuvaan123123123
Itse olen jo muuttanut pois kotoa ja kunnioitan vanhempiani mutta miksi saatanan vitussa sinä saatanan runkkarin paska et kunnioita vanhempiasi jos alkaa vituttaa nii hanki saatana omat elantos sut pitäis heittää kadulle viikoks nii kyllä tulis sitä kunnioitusta niille vanhemmille vitun pöljä.
- dude5
Rispect sun vanhempia dorka, kyl sä viel älyyt.
- vittu perkele saatan
kun vituttaa
- Kahdeksan markkaa
Öli öli öli! Olen Kirahvi Jeesus!
- Anonyymi
Luo valo vitutukseen Herra jeesus
- Paskaläjä12345667889
No kyl muaki vituttaa saatanasti kun mun vanhemmat tulee mut vittu kiroilen sille et lähde vittuun en jaksa sua se joskus toimii mut ei aina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- HyvienLastenÄiti
Aloittajalle: Vanhempasi ovat todellakin epäonnistuneet pahasti kasvatustehtävässään. Sinun pitäisi nopeasti muuttaa omillesi, pois heidän negatiivisesta vaikutuspiiristään. Alahan hakea omaa asuntoa heti tänään.
- qtq3
Aloittaja: muuta pois kotoasi koska olet jo täysi-ikäinen.
- mika456777777
Niin on se saatana kun ne ei perkele usko mitään saatana perkele vittu saatana. Kiitos:D
- jkiolp
Ap. Ihan ensiksi opettelet käyttäytymään ja puhumaan sivistyneesti. Seuraavaksi sanon, että sinun onnesi ja elämäsi on vain sinun päätettävissä. Nyt vinkut siellä vanhempiesi luona ja herjaat heitä, häpeä.
Nyt nouset joka aamu siistiytymään, siivoat huoneesi ja kiität vanhempiasi saaduista eduista.
Sitten on aika ajatella, mikä sinusta tule "isona". Ajattele mitä olet tehnyt elämäsi eteen, sillä vanhempasi eivät sinulle voi sitä tuoda tarjottimella, kärsivät ja ovat huolissaan lapsestaan, jolla puutuu kokonaan puhti rakentaa tulevaisuuttaan.
Siellä huoneessa yksin olemalla ja jotain raskasta musaa kuunnellen ja pelejä pelaten elämä ajaa ohitsesi, sinusta itsestä on kaikki kiinni, vanhempanasi eivät ole syyllisiä.
Jos olisit minun lapseni, olisin niin huolissani, että veisin lääkärille, jotta jotain muuta tulisi kuin "peräkammarin" kiukutteleva kakara. - Saatananjuntitvittuun564
Nyt perkele loppuu tommoinen munanlutkuttaminen saatana jumalauta helvetti!!!!!!!!!!!!!
- kkityotyo
Ap, helpottiko
- ksfkjfkdjsk
Jäitkö kiinni runkkaamisesta siellä peräkammarissa, äiti tuli huoneeseen just kun olisi spekut lentäneet?
- Anonyymi
Vittu muuta saatana pois ei kai siä saatana pakko ole olla vai pärjäätkö omillas
- Anonyymi
No en nyt kommentoi aloitusta mutta saatana että vituttaa. En sano syytä mutta istuu mun vieressä.
- Anonyymi
Lavian perseestään leviät, antavat vittua nysäyksittäin
- Anonyymi
Miksi kiusaat vahempiasi asumalla ja elämällä heidän siivellään? Miksi?
Kerro meille se laki joka määrää sinun pysyvän vanhempiesi katon alla.
Vaatiiko kuoleman uhka sinua elämästä täysin omillasi (asunto, tyopaikka, verot, ruoka)?
Uhkaako joku tappaa sinut heti kun poistut vanhempiesi kodin ulkopuolelle?
Me lukijat emme ymmärrä sinun jäkätystä lainkaan.
Sinulla on kaikki maailman valta elää omillasi!!111 - Anonyymi
Juuri näin, vihreet hirteen!
- Anonyymi
Oikea mielipide , vihreet vittuun
- Anonyymi
Onneks oot oppinu tavoille, sanavarastosi on huikea! jatka toki opiskelua.
- Anonyymi
tiia nyt nukkuman.
- Anonyymi
Olisi jännä tietää, mitä tämän ketjun aloittaja tuumaa tällä hetkellä tuosta aloituksestaan.
- Anonyymi
On se sellainen v...perkele, jota Saatanaksi kutsutaan. Jeesus sanoi, että tappaja hän oli alusta lähtien ja totuutta hänessä ei ole edes sinapin siemenen verran. Suurin valehtelija on saatana. Saatana on syyllinen ihmiskunnan kärsimyksiin! Ihminen on vain hänen pelinappulansa. Linnustaja joka ajaa saaliinsa verkkoon ja tuhoaa tämän, jopa hyvänkin. Älkää huutako saatana avuksenne. Kuka on keksinyt v sanan, ei meidän lapsuudessa puhuttu sukuelimistä rumasti. Suu pestiin saippualla jos kiroili. Syyttäkää saatana ihmiskunnan pahoinvoinnista. Lapset ovat jumalan antama lahja, sillä kaikki ei niitä saa!
- Anonyymi
Yritätkö sanoa, että Saatana on Moskovassa?
- Anonyymi
Monet nuoret joutuvat asumaan nykypäivänä vanhempiensa hotteissa, koska kaikki on kallistunut inflaation myötä mm. Ruoka, asuminen, vaatetus ja terveydenhoitopalvelut. Kela maksaa vain perustoimeentuloa. Vuokrat ovat kalliita pääkaupiseudulla. On työttömyyttä. Opintotuki on mitätön. Revi siitä! Herrojen lapset asuvat vanhempiensa sijoitus asunnoissa ja heidän jälkikasvunsa voi hakea asumistukea. Entä köyhä, Kela ei maksa asumistukia kalliisiin vuokra-asumistukiin. Elämme eriarvoisessa yhteiskunnassa. Koulumaailma ei myöskään tue koulupudokkaita. Herrojen lapset ovat syntyneet kultalusikka suussaan jo syntyessään, sillä heidän hyvinvointiaan ei voi verrata köyhän asemaan. Suomessa on kansa jakautunut kahtia köyhät ja rikkaat. Sillä rikas riistää ja kyykyttää köyhää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707