Syyskuun alussa Ajankohtainen Kakkonen selvitteli poliisien asekauppoja ohjelmassaan.
Koetin sitä tänään etsiä kun oli muistissa jtn. siihen liittyvää. Ja kun sattui tämä Kauhajoen verilöyly ( osan ottoni omaisille )muistin tästä ase-ohjelmasta. NYT en sitä kuitenkaan YLE Areenasta löytänyt. Samasta ohjelmasta löytyy kaikki muut muttei tätä poliisien pyssy osiota, eli jos koneessani ei ole vikaa, toimii meillä VELI Venäjän sensuuri tässäkin asiassa.
Pointtini
on se että poliisit pönkittääksseen omia bisneksiään, antavat luvan lähes kaikille jotka sitä ymmärtävät hakea. Näin sen olen itse mieltänyt. Toivottavsti olen väärässä.
Mihin hävisi Ajankotaisen 2
3
476
Vastaukset
- niihin asioihin,
joista ei Suomessa ole totuttu puhumaan. Ei ainakaan nyt, kun asehankintoja pyritään vaikeuttamaan. Nyt ei kertakaikkiaan saa puhua poliisien luvattomasta (oma lupa) asetuonnista ja -myynnistä.
- kyllä...
Muistaisin itsekin että tuollainen juttu oli vastikään myös, mutta eikös se ollut MOTissa eikä Ajankohtaisessa Kakkosessa. Tai mielestäni se ohjelma ainakin oli jokin muu kuin Ajankohtainen Kakkonen. Tällä hetkellä kuitenkin tämä on erittäin huomionarvoinen juttu muistaa ja tuoda esille.
- se oli.
ajankohtaisessa 2 ssa sen näin. tukiva poliisi on nyt yllätten joutunut siirtymään eläkkeelle, tällee ne hiljentää pettäjä toverinsa, pollarit nääs.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457372
- 324068
- 573605
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512314- 532307
- 372258
- 432258
- 162236