Terve sielu terveessä

ruumissa.

Häiriköt hyvät, menkää ulos raittiiseen ulkoilmaan ja harrastakaa liikuntaa tai mitä tahansa järkevää aktiviteettia, muutakin kuin tietokonepäätteen äärellä naputtelua. Näillä palstoilla näköjään ihmiset ovat sekaisin ja sen kyllä huomaa!

4

357

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itse ainakin

käynkin aina välillä täällä piipahtamassa. Pieni visiitti palauttaa aina mieleen että kuinka hyvin itsellä asiat on ja jos ei muuta niin onnelliseksi täällä ainakin tulee, saa melkeinpä välillä nauraa itsensä hengiltä. :) Jonku epäonni on kai sitten jonkun onni.

;)

• ..terveitä sieluja....

...terveissä ruumissa, hyvässäkuntoisessa kropassa ja jopa sairaissakin sellaisissa.
      Eikä se täällä sekoileminenkaan ole aina sairaan sielun merkki. Sillä vaikka täällä aika paljon kyllä noita kaikenlaisia koheltajia ja häiriköitä onkin niin ei ne kaikki varmaankaan ole ihan toisten kiusaksi liikenteessä.

Mietipä itse hetki ensinnäkin sitä, että jokaisessa tervesieluisessa aikuisessahan on olemassa se sisäinen pieni lapsi, eikä sanonnan mukaan lapsi ole terve jos se ei leiki. Ja siksihän varmaan jokaisesta aikuisesta onlisi löydyttävä edes jonkinlaista leikkimielisyyttä.

Ja sitten ajattele sitä, mitä ihastuminen, rakastuminen ja ikävöiminen saati sitten suru, murhe tai järjetön kaipuu voi saada ihmisen tekemään? Sillä ei se varmasti ole terve sielu se sielu, joka ei jotain tunteidensa eteen tee tai niitä jollakin tavalla käy läpi vaan pelkällä liikunnalla tai järkevällä aktiviteetilla vain tukahduttaa tunnepuolen asiat pohtimatta niitä edes täällä "ääneen" jollekin jos ei muualla sitä tehdä voi. Vaikka kyllä myöntää täytyy, että neuvosi ei pahasta ole varmasti niille liian paljon koneella pyöriville tosiaankaan.

• tasan tarkalleen,

mutta tarkoitin tuota yhtä, joka kirjoittelee saatanaan ja rahaan liittyviä juttuja joka palstalle.

• kertoo terveydestä

Liikkuminen on se yksi tapa pitää yhtä osa aluetta "puhtaana" terveenä. Niin on suihkussa käyminenkin. Mutta oleppa pelkästään suihkussa vaikkapa 6 h päivässä?

Tarvitaan muutakin, ja siksi on hyvä kai hoitaa tasaiseti kaikkia ominaisuuksia kokonaisuutena.

Chatti ja netti sitä ei tee, tapa miten hoitaa kokonaisuutta voi olla hyvinkin monipuolista ja siihen mahtuu niin ulko kuin sisäilmaakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe