Nahkavaatteet =)

leatherboy

Nyt varsinkin syksyllä on tosi hyvä pukeutua nahkavaatteisiin.

Ovat tosi hienoja, käytännöllisiä ja tosi hyviä pitää päällä. Itse suosin paljon eripituisia nahkatakkeja ja mustia nahkahousuja.

Suosittelen =)

8

2216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyörinahkahousut

Niinpä. Nahka on upea asuste päällä. Musta erittäin kiiltävä nahka. Mikä ihanampaa laittaa päälle ja nauttia sen kosketuksesta. Pidän itse myös nahkaan pukeutumisesta. Mustat kiiltävät nyörinahkahousut, prätkärotsi ym. Nahka-fani

• leatherboy

Nyörinahkafarkut ovatkin tosi upeat housut.

Nyöritys on upean näköistä ja lisäksi nyörillä saa säädettetyä tiukkuuden mieltymystensä mukaan.

Niilä todella erottuu massasta.

• nahkahousut

Tänään ajatteilin pukeutua nahkaan ja lähteä illalla kierrokselle. Nahkahousut ja pusero on kuin toinen iho päälläni. nautin niitä pitäessäni ja niiden vuoksi saamistani katseista. kaikki vain eivät suvaitse ja voi ymmärtää mitä nahkaan pukeutuminen voi antaa niiden käyttäjälle. itse olen kuitenkin saanut sitä kautta hyvää seuraa ja mahtavia keskustelutuokioita. Rohkeasti vain nahkamaailman nautintoihin. Terveisin ja rohkaisten mustan nahkahousun käyttäjä

• Nainen joka käyttää mustia ...

Nuorten naisten pitäisi myös käyttää nahkakäsineitä,koska ne ovat autoillessa,pyöräillessä mukavat!.
        Myös kun ulkoilee,niin nahkakäsineitä saa lämpimällä vuorellakin!.
        "Villatumput",y.m villa-hanskat ...PYH!!. =/
        Nahkakäsineet sopivat hyvin nahka-asusteiden,mm.nahkatakin kanssa!. ;)

• leatherboy
        Nainen joka käyttää mustia ... kirjoitti:

Nuorten naisten pitäisi myös käyttää nahkakäsineitä,koska ne ovat autoillessa,pyöräillessä mukavat!.

Toki nahkakäsineet ovat parhaat.

Villatumput yms. eivät kestä kauaa.

• musta
        Nainen joka käyttää mustia ... kirjoitti:

tänään ajatteilin pukeutua nahkaan ja lähteä illalla kierrokselle etsii naisia nahkahousut ja paita on kuin toinen iho päälläni terveisin ja rohkaisten musta nahkahousun käyttäjä puh. 0414897375

• Anonyymi

Olen 58 vuotias heteromies joka murrosiässä alkoi salaa kokeilemaan äidin.mustia nahkakäsineitä ja ne tuntu kivan pehmeiltä ja nyt kaapistani löytyy naisten mustat nahkakäsineet ja musta nahkableiseri katsotaan jos joskus tulisi hankittua naisten musta legginsit ja naisten mustat piikkikorkokengät tai mustat naisten piikkikorkosaappaat.ja sukkahousut ja meikkilaatikon ja huulipunaa

• Anonyymi

Kyllä nahkavaatteet on mukavan pehmeitä itsellä on kaapissani naisten nahkakäsineet ja naisten musta bleiseri ehkä joskus on mustat naisten piikkikorkokengät tai naisten mustat piikkikorkosaappaat nahka on kiva materiaali

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      36
      4686
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      481
      1413
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      913
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      47
      736
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe