Oulunsalon jälkeen pedofiili houkutellut lapsia tiettävästi Herukassa.
Havainto myös Kaakkurissa.
Voisimmeko vanhemmat perustaa jonkunlaisen vartiointirenkaan kiinisaamiseksi?
Millä foorumilla muihin asiata huolestuneihin saisi henkilökohtaisesti yhteyttä?
Täytyykö todellakin jotain tapahtua ennenkuin toimitaan?
Esimerkkejä ei tarvitse kaukaa hakea.
Pedofiilihavaintoja Oulussa!
14
1921
Vastaukset
- namusedän
kiinni revin irti sen sykkivän ja työnnän sen sille perseeseen!!
- asdf-71
Ison alueen valvonta vaikeaa.
Eikö olisi yksinkertaisempaa pitää huolta omista lapsista. Kertoa miten toimia jos joku hlö lähestyy tms.
Minusta hysterian lietsominen huono juttu. Kohta joku kiltti setä saa turpaan kun sanoo päivää tai kysyy jotain.. - Lespo stadilainen
Mä voisin panna sitä kuivana B-rappuun,
Onkos kenelläkään tietoo kun vain huhuja kuullut et liikkuu sinisellä pakettiautolla ? ja ei iäst ym sen tarkenpaa tietoo et onko joku sen hähnytkin ? vois napata ainaskin rekkarin ylös ja jos mahollista napata kuvakin vaikka kamerakänykällä jos on epäilyttävää ? ja ilmottaa poliisille
t. Onko tietoo tarkenpaa ?- tiedossa on
Kyllä havainto pitää paikkansa.
patelan ala-asteella on poliisi käynyt tiedottamassa lapsia ja koteihin jaettu tiedotus. Kyseinen henkilö on havaittu liikkuvan tumman sinisellä autolla.On kuulemma röyhkeää tasoa ja saattaa seurata kotipihoille asti.- asdf-71
Pakettiautolla liikkuu? Kohta se nappaa jonkun kyytiin ja sitten ihmetellään että miten näin kävi..
No pietään silmällä kaikkia tuman sinisellä autolla ajavia jotka ovat outoja ja rekkarit ylös ! ei viitti kaikkia kuiteskaan raahta navetan taakse ! ja isi porukalla "jututaa"
- isi79
Autosta sen verran. Lainaus netti kalevasta
" , kun tummansinisellä Ford-merkkisellä farmariautolla liikkunut mies "
eli ilmeisesti ei pakettiauto vaan farmari.- sivusta seurannut
Kalevassa poliisin juttu että täysin viaton hlö? ei tosin käynyt ilmi miksi siel oli ollut mutta varmaan poliisi asian tutkinut. uskaltaakohan kaveri esim töitä enään tehdä ko. alueilla jos autoa siihen tarvitsee ettei paikallinen lynkkaysporukka käy kiinni? ELI pointtina.. asioille varmuus ennenkuin alkaa liikaa huhuja levittämään.
sivusta seurannut kirjoitti:
Kalevassa poliisin juttu että täysin viaton hlö? ei tosin käynyt ilmi miksi siel oli ollut mutta varmaan poliisi asian tutkinut. uskaltaakohan kaveri esim töitä enään tehdä ko. alueilla jos autoa siihen tarvitsee ettei paikallinen lynkkaysporukka käy kiinni? ELI pointtina.. asioille varmuus ennenkuin alkaa liikaa huhuja levittämään.
mitä virkavalta sanoo, sitä ei pidä purematta niellä. Miksi oulun joukkoraiskaukset eivät selvinneet?
Minun mielestäni olisi paikallaan perustaa pysyvät "vartiointiryhmät" ouluun. Ja kunnan tai valtion tulisi sponsoroida koko projekti. Poliiseilla ei ole aikaa revetä joka suuntaan, ja pedarit todellakin tulisi saada kiini ennen kuin ne kerkeävät toimia.
Yksilön koskemattomuus on yksi tärkeimmistä asioista mitä tulen ajamaan jos pääsen vaaleissa läpi. Raiskaukset ja lasten ahdistelut on yksinkertaisesti saatava loppumaan! Jokainen tapaus on liikaa!
Ja lakia tulisi muuttaa radikaalisti. Onhan se nyt jumalauta järjen vastaista, että raiskarit tuomitaan useasti ehdollisiin vankeusrangaistuksiin tai jopa sakkoihin!
- rauhoittua....
Tämän päivän lehden mukaan henkilö, jota epäiltiin pedofiiliksi on SYYTÖN tapahtumiin. Kaikki tämä vain siitä syystä, että sinun kaltaiset hysteerikot saivat tämän kaiken aikaan.
Nyt suosittelen rauhoittumaan sen mielikuvituksen kanssa ! - me kaikki
Minun mielestä me kaikki voidaan pitää silmät ja korvat auki ja varsinkin sellaisilla paikoilla missä on enemmälti lapsia liikkeellä jos jotain epäilyttävää on tapahtumassa.
- kauhistunut 08
olen samaa mieltä kanssasi! en ole kuulutkaan koko äijästä vähään aikaan lehdissä tai mistään ja oletinkin että se on vaihtanut paikkaa oulunsalosta jonnekin muualle mutta en ole kuulutkaan että kaakkurissa ja herukassa oisi ollut,kamalaa..ihan samaa mietin että jotaki varmaan pitää tapahtua ennekuin aletaan tosissaan kiinnostumaan ja tekemään jotakin!itse asun oulunsalossa ja täällä pyöri paljon poliisit mutta enää ei pahemmin näy..toivottavasti se julma olento saataisiin kiinni ja laitettaisiin sinne minne kuuluu!
- mies22
Hei oottekos huomannu kun on tullu niitä pedos traffiteita aika kivasti eripuolille ouluu.. ite oon pongannu jotain kymmenisen. Pedos traffitii on laitettu muiden traffitienkin päälle.
Kuinkahan vakavia nää jengit on? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144