Hei!
Onko joku ollut Panamassa joulukuun alussa. Itse olen lähdössä 4.12. ja minua huolestuttaa mahdollinen sadekausi eli sataako vielä päivittäin. Tiedän, että lämmintä riittää, mutta pitääkö värjöjellä sateenvarjon alla koko loma.
Sadekausi
3
1960
Vastaukset
- Merja
Ei tietääkseni ole sadekautta. Ainakin olen ymmärtänyt, ettei paljoakaan sataisi.
Olen mieheni kanssa myös lähdössä 4.12 yhdistelmä-reissuun.- MMM
Mekin olemme lähdössä 4.12. Vielä pitää hetki odottaa. Mutta kyllä se aika vain kuluu. Enää pari kuukautta, kun matkaa tilatessa tuntui olevan ikuisuus... Olen myös käsittänyt, ettei joulukuussa pitäisi juuri sataa Panamassa.
- panamikko
Olen ollut panamassa kaikkina vuodenaikoina.
Eniten satoi marraskuussa, mutta silloinkin pääsääntöisesti kuten tropiikissa yleesä.
Kuuma aurinko nostaa kosteuden ylös pilviksi ja sitten kun pilvet tiivistyvät alkaa sataa.
Voi sataa rajusti esim tunnin pari ja kaikki alkaa taas alusta. Sadekausi on jo lopuillaan joulukuussa, joten aurinkoista lomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010