Tervehdys maanmatkaajat.. Nyt etsitään thaimaassa matkaajia.. Olisko kellään kertoo tosta Phuket Palace hotellista omia kokemuksia.. onks hyvä mesta? Kaikki mahdollinen tieto hotellista kiitos nam.. -maaliskuussa matkaan lähdössä-
Patong Beach---Phuket Palace
3
5050
Vastaukset
- hotellistajoo
Hotelli on ihan hyvä, kaverit oli siellä ja kävimmä heitä seillä moikkailemassa, kun itse oltiin Katabeachilla.
- Timps
Juu olen kyllä useasti käynyt patongilla ja nytten 23.11.08 Menossa ko. hotelliin mulla on ollut myös siellä tuttuja ja kaikki sanoivat että todella kiva hotelli ja kuulemma iso uima-allas. kyllä uskon että se on hyvä ja mukava hotelli mutta kirjoittelen kun palailen sieltä.
- 03-2008
oltiin kaverin kanssa 03-2008 siisti vanha hotelli keskustaan matkaa n 2km hotellista kuljetus (maksuton)rannalle päivällä .tosin useimmiten käytimme taxia ettei tarvinnut odotella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225624- 324986
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261632
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons341551