Miten joku voi katsoa tollaista?

Ihmettelen.

Mikä saa ihmiset katsomaan tällaista ohjelmaa jossa on koko ajan esillä ihmiskunnan synkimmät puolet?
Rikollisuus, huumeet, henkirikokset, raiskaukset..mitä helvettiä nautitte siinä?

Oletteko nekrofiilejä vai sadisteja tai miksi katsotte tällaista? Turha on väittää että kiinnostaa katsoa miten poliisit saa rikolliset kiinni, koska nuo menetelmät ovat täysin epärealistisia. Jos teitä kiinnostaa seurata tutkimuksia näin paljon niin katsokaa vaikka tätä:
http://en.wikipedia.org/wiki/Forensic_Files

Jos taas olette vain tällaisia puhtaita nekrofiilejä niin hankkiutukaa hoitoon toi ohjelma on oikeasti sadistinen ja katsojat jotain nekrofiilejä!

7

1114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oihklkj

aika huono provo.

• ....

niitä tappamis-ohjelmia kun nyt niin nautit katsella niitä. Toivottavasti sinä itse joudut jonkun henkirikoksen uhriksi niin saat maistaa sitä mitä niin nautit katsoa.

• katsoa..

Mitä ihmettä..? Löysää nyt hiukan!

Mielenkiintoinen sarja (kaikki kolme!), hyviä juonikuvioita, hyviä näyttelijöitä. Kerrassaan jotain sellaista, jota täällä Suomessa ei osata koskaan tehdä yhtä hyvin! Mitä sitä enempää selittämään.

Jos ei kantti kestä, niin kukaan ei pakota katsomaan. Eikä myöskään höyryämään täällä...

• Bull#t

No kun siinä on komeita miehiä?

• edes mitä

sana nekrofiili tarkottaa? Tuskin......

• Sarjojen fani

Minä suorastaan tykkään katsella kun veri lentää ja ruumiinavauksissa kaivellaan sisuskalut pois ja tutkitaan vatsan sisältöä. Ja elän silti ihan normaalia elämää. Omituista.....

• takia....

Gary Sinise on syötävä, samoin se vaaleetukkainen, mikä aina vehtaa niitten aurinkolasien kanssa... Grissomkin on ihan jees...

Mutta siis ruumiitten näkeminen ei ole jees, näyttelijöitä vaan kattelen niin nukahdan hyvillä mielin.... :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37