mut turha kai sitä täällä huudella! T:Kirsi
Timoa
19
2854
Vastaukset
- -M-
Tuntuu nimet jotenkin niin tutulta...Mitäs sinulle kuuluu? Mitenkäs lapsukaiset jakselee? Olisi mukava kuulla sinustakin jotain. Terkuin;M
- vaan...
... täällä ollaan. T:Timo
- ykstimovaan
Timokin saattaa kaivata. Oletko se sama Kirsi, vai joku toinen Kirsi ?
- vaan!
210908
- onko kyseessä
vaan! kirjoitti:
210908
se sunnuntai ja jos on niin missä?
- ja mihin?
Viestisi menee?
- kaupunkiin
:))
- Vaimo vaan
kaupunkiin kirjoitti:
:))
L...........?
- Rauta-5
Hei Kirsi olisko kyseinen Timppa Lahdesta...?
- Timoja löytyy
Minäkin kaipaan sinun kauniita siniharmaita silmiäsi ja katsettasi,terveisin Timo
- löytyvän.
Mä tahtoisin tavata uudestaan, vaikka vain kaverina, oli Timo todella mukavaa seuraa..
Taitaa olla Kirsejäkin siniharmaine silmineen :)
- omit
voi sitä Onnenpäivää
T.t oliko kyse hetkestä kesäyössä
- zääts timppa
oliko tuokio porissa?
- Olit vesiperä
Miksi kaipaat kun et saanu. Unohd.a jo
- Hoitsu
Timo Malmilta? :)
- Uros64
Timo Porist.
- Baaritiski
Armas Lahti ?
- TiK82
Minuako kaipaat? Iso maha jota tarkotus treenata heti kun kiireiltäni kerkiän. Oon hyvä kaikessa mahdollisessa mutta silti menettänyt kaiken, olen yksinäinen ja huijaan monia naisia..heikkouteni ovat tummat hoikat kaunottaret. Lahdesta olen mutta pyörin pitkin suomea työni puolesta ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016133
- 2123396
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183315Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2652052
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441636- 61398