Neitsyt vai leijona?

Identiteettikriisi

KOhtasin eilen sekä ongelman että ratkaisun... Olen syntynyt 13.9 eli olen Neitsyt kalenterin mukaan. Koskaan en ole löytänyt Neitsyen piirteitä itsestäni ja sekös minua on harmittanut.

Eilen mieheni(vesimies joka tietää huolestuttavan paljon horoskoopeista) hoksasi sanoa ääneen että vaikutan Leijonalta. Rupesimmekin käymään läpi kirjallisuutta enemmänkin ja kaikki ne sopi minuun tavalla tai toisella.

Nyt olenkin hiukan mietteliäs asian suhteen...Voinko olla piiloleijona tms.??

6

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitsyt N68

Oletko tutkinut mikä on kuumerkkisi? Tai nouseva? Niistä voisi löytyä vastausta. Ja kyllä se neitsytluonnekin jostain sieltä putkahtaa esiin, kun vain hoksaat... :) Se voi kyllä jäädä jonkun verran kuumerkin ja nousevan taakse piiloon jos ne ovat voimakkaita.

• Identiteettikriisi

Täytyy myöntää että tiedän horoskoopeista vain sen mitä luonnekuvaukset sun muut kertoo.

Koitin tuossa jollain sivulla tehdä sitä karttaakin täyttämällä tyhjiin kohtiin syntymäajan, paikan jne mutta systeemi jumitti eikä näyttänyt karttaa. Toisaalta se oli niin hämärän näkönenkin ettei taida löytyä osaamista sen lukemiseenkaan.....=P

• ---------- --------

jokseenkin varmaan ihana sekoitus....luulisin.

• kuitenkin

neitsyt. Miehesi (vesimies on leijonan oppositiomerkki) näkee sinut leijonana. Häntä ei voi epäillä, hän näkee omanmerkkinsä oppositiomerkin piirteet sinussa. Sinä taas ilmennät itseäsi nousevan merkin kautta ja se on leijona. Hän rakastui leijonaan, ei neitsyeen.
      Enkö olekin loistava?
      m.o.t

• Identiteettikriisi

Joo. Kuulostaa siltä että tuo kävisi järkeen.

Eli kaikesta huolimatta siis luen neitsyen horoskoopit(iltiksen päivän horoskoopit jne...) vaikkeivät ne pitäisi alkuunkaan paikkaansa ja minun luoonteeni ilmentäminen käy leijonan kautta?

Hmm...jänskää. Jotenki tuli kotoisampi olo ajatuksesta "elämä sittenkin Leijonana". heh. Noh, onpa tuo nouseva merkki ainakin vahvasti vaikuttava.

• kuitenkin
        Identiteettikriisi kirjoitti:

Joo. Kuulostaa siltä että tuo kävisi järkeen.

Eli kaikesta huolimatta siis luen neitsyen horoskoopit(iltiksen päivän horoskoopit jne...) vaikkeivät ne pitäisi alkuunkaan paikkaansa ja minun luoonteeni ilmentäminen käy leijonan kautta?

Hmm...jänskää. Jotenki tuli kotoisampi olo ajatuksesta "elämä sittenkin Leijonana". heh. Noh, onpa tuo nouseva merkki ainakin vahvasti vaikuttava.

nouseva merkkisi ja tutkaile karttaasi enemmänkin ennen kuin alat leijonaa. mutta jos....
        niin nousuleijona on estradien kuningatar kuten Hanna Pakarinen. Neitsyenä joudut kuitenkin merkin kriittisyyden vuoksi tekemään paljon töitä mm. itsetunnon eteen. Leijonalle kuuluu tietty varmuus ja jos takaraivossa jyskyttää epävarmuus, niin äkkiä on konsepti sekaisin. Nousumerkkinä leijonaa parempaa en nyky-yhteiskunnassa tiedä.

Mutta tarkista nyt kuitenkin! Aluksi voit pyytää miestäsi tekemään silitystestin. Jos kehräät, olet naarasleijona. Voit hyvin olla tuntemasi leijona ja nauttia siitä. Viis noista höpöskoopeista.
        Rauhaa ja rakkautta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7715
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4273
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      68
      2632
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      57