Helix/outer conch lävistys

Tiia 94

Olen jo aika kauan miettinyt, että jos ottaisin itselleni helix lävistyksen. Haluaisin tietää paljonko kyseinen lävistys tulisi maksamaan ja sattuuko sen otto.

6

2502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bissekissa

Hinta riippuu ihan liikkeestä mutta keikkuu siinä 30e kieppeillä :)
      Vaikee sanoo sattuuko, koska se riippuu kipukynnyksestä.
      Itellä on sattunu koska kipukynnys on alhainen.
      Mut suosittelen ottamaan :)
      Helix on helppo, eikä paina ja paranee sen takia melko nopeesti ja outeriki on ihan kiva, mut saattaa vähä enemmän sit painaa ku helix.

• sonja97

Määkin haluisin helixin, luulen että voisin saadakki ku eihän se mikää iso juttu oo:) ajattelin et vois ottaa samsna päivänä kaks helixii viereikkäinn samaan korvaan:) kuulemma sattuu enemmä, mutta se on sit sen arvoista:D mulla ittellä on kaks korvanreikää molemmissa korvissa

• hahah
        sonja97 kirjoitti:

Määkin haluisin helixin, luulen että voisin saadakki ku eihän se mikää iso juttu oo:) ajattelin et vois ottaa samsna päivänä kaks helixii viereikkäinn samaan korvaan:) kuulemma sattuu enemmä, mutta se on sit sen arvoista:D mulla ittellä on kaks korvanreikää molemmissa korvissa

lol sonja mä tunnen sut :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD tunnen sut jos sul on ne 5 kissaa : p

• snab3l

Mun oma tais maksaa 40 euroa (helix tapilla). Itse lävistäminen ei kauheasti sattunut, korun laittaminen kyllä. Kipukynnys mulla on korkea. Ihan kiitettävästi se lävistys kipuili yhen päivän, mutta yön jälkeen ei kipuja sitten ollutkaan. Kyllä sen kestää :)

• :)

Otin oman helixin n. puoli vuotta sitten ja ei sattunut ottaminen eikä korun laittaminenkaan yhtään. Hinta oli 20€ ja Undergroundissa otin ja tuo liike on Jyväskylässä, Lahdessa, Joensuussa ja Kuopiossa niille jotka ei tienny. :)

• Anonyymi

Oon menossa ottamaan helix rusto korua oon ite vasta 9 mutta otan kun saan😆

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe