kaikkien aikojen paras naisten tuoksu mielestänne?
Itse vastaan tähän että ehdottomasti Jaguar!
Gallup!
5
968
Vastaukset
- minulta...
Mielestäni Calvin Klein One on yksi parhaista.
Muita kestosuosikkeja ovat ainakin Polo Sport Woman ja Puma Jamaica. - Nainen 27
Omat suosikkini ovat Emporio Armani She, L'eau d'Issey Miyake sekä Diorin Diorissimo.
- Tuoksujen maailmassa..
Itse olen suuri tuoksujen ystävä ja minulla on ollut lukemattomia tuoksuja laidasta laitaan. Kokeilen rohkeasti ja en halua jämähtää yhteen tuoksuun. Lempituoksuni on:
1. GUERLAIN INSOLENCE.
2. ESCADA MANGNETISM.
3. DIOR MISS CHERIE..
4. VALENTINO VALENTINO
5. VALENTINO ABSOLU.
MUTTA PARAS PITKÄÄN AIKAAN INSOLENCE.. IHANA NAISELLINEN TUOKSU.. - mies08
Tuoksujen maailmassa.. kirjoitti:
Itse olen suuri tuoksujen ystävä ja minulla on ollut lukemattomia tuoksuja laidasta laitaan. Kokeilen rohkeasti ja en halua jämähtää yhteen tuoksuun. Lempituoksuni on:
1. GUERLAIN INSOLENCE.
2. ESCADA MANGNETISM.
3. DIOR MISS CHERIE..
4. VALENTINO VALENTINO
5. VALENTINO ABSOLU.
MUTTA PARAS PITKÄÄN AIKAAN INSOLENCE.. IHANA NAISELLINEN TUOKSU..Laura Biagotti Due on todella hyvä!
- Envy me
mies08 kirjoitti:
Laura Biagotti Due on todella hyvä!
paras!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214