kasvatin keltaisen kurpitsan ja nyt en tiedä, onko se edes syötävää lajiketta??? tämä yksilö ei siis ole oranssi vaan keltainen... mitä mä teen siitä? auttakaa;) olen erittäin ylpeä saavutuksestani, nyt vaan kun tietäis mitä sillä tekee...
kurpitsasta mitä?
3
2676
Vastaukset
- siitä
pitsaa, eli kurpitsaa.
Tai ei tarvitse edes tehdä, sillä sehän on jo valmis kurpitsa! - kerroksen parvekkeelta
Jos alla on naapurin musta mersu se mässähtää komeammin. Toisaalta tulee hienompi sose suoraan asfalttiin iskeytyessään.
Tee ihmeessä kurpitsakeitto - sesongin suuri herkku. Mutta toisin kuin oheisessa reseptissä
http://www.elisa.net/ruokajaviini/reseptit/?id=V003073
halo kurpisa sektoreiksi ja laita uunipannulle, kaada päälle oliiviöljyä - jos kotoasi ei sattumoisin löydy aitoa kurpitsaöljyä - ja paista uunissa miedolla lämmöllä noin 45 min. kunnes kurpitsa on aivan pehmeää - kuori ja käytä sisus. Sen jälkeen toimi ohjeen mukaan - maku on näin paljon parempi.
Pinnalle krutonkeja ja loraus kurpitsaöljyä, joka kyllä on väriltään aivan kuin vanhaa moottoriöljyä , mutta maku todella hienon pähkinäinen.
Katsoi kuitenkin ensin, että kurpitsasi on ns. syötävä kurpitsa eikä mikään koristekurpitsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748