voi elämän kevät

Sotahullujako?

Parhaat naurut irtosi pitkään aikaan kun tuossa marjametsässä kuuntelin lähellä istuvien metsästäjien puheita. Aseista ja sotataktiikoista oli kovasti juttua, puhuivat kuin kenraalit vaikka sotaa nähneetkään. Konekivääreistäkin piti oikein mainita ja pohtipa viisain josko sellaisella olisi hyvä hirviä ampua.

Onhan se hauskaa että alhaisen koulutustason omaavat vaaralliset testosteronisäiliöt voivat edes jossain asiassa päteä ja harrastaa.

10

1355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkeli

"alhaisen koulutustason omaavat vaaralliset testosteronisäiliöt"??? Siis häh?! Super-yleistäjä iski taas!! Kukaan muu ei voi metsästää kuin alhaisen koulutustason omaava testosteronisäiliö on se nykyää kummaa ku jo harrastuksesta voi todeta ihmisen perimmäisen luonteen, historian ja jopa tulevaisuuden

• ei kestä enää

Olisivatpa soveltaneet niitä sotilastekniikoitaan sinuun esim. ampumalla päähän. Ei tarvitsisi tälläista sontaa lukea.

• Jahimees

muistahan ottaa säännölliseti...

• Tuonela

Kirjoitelmasi ei ansaitsisi kommentointia, mutta voisinpa mainita, että harrastan metsästystä mutta opiskelen yliopistossa ja kuulun Mensaan. Koska tuskin tiedät mikä se sellainen on, voin kertoa että sinnä pääsee vain kaikkein älykkäimmät (äo yli 148). Mutta älä sinä vaivaa päätäsi sillä tiedolla.

• mara

taisivat vain soittaa suutaan ja lämpimikseen puhella. ei kukaan normaali metsästäjä vakavissaan harkitse hirven ampumista konekiväärillä. ettet vain olisi kesinyt itse koko juttua?

• vain

Koulutuksesta puheen ollen kyllä metsällä käy lukeneitakin ihmisiä.Presidenteistä lähtien.

• minä

Harrastan niin marjastusta kuin metsästystäkin..
      Ja ei voi olla totta. En itse ota kaikkia kuulemiani juttuja todesta! Kyll oot PÖLLÖ ! T:NAIS METSÄSTÄJÄ JOKA KÄY MYÖS MIESTEN KANSSA METSÄLLÄ(ja jutut on juttuja, ja hauskaa pitää olla).

• kukain

Mistä se nauru sitten tuli ? Tunsitko olevasi kerrankin vähän ylempänä muita tallaajia ? Vai onko se jatkuvaa ?

• no johan

Heh painelikkos sankones paskat housuis mättään taakse lymyyn? Taisit runkkari odottaa että ne olis tullu omilla pyssyillään vetään susta savut!

• pappa

Lisäisin vielä että vaimotkin ovat varmasti onnellisia kun äijännulikat eivät aina ole hakkaamassa.

Jääkiekko, metsästys ja ryyppääminen ne ovat rehtien miesten hommaa! Hyvä Suomi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7316
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4058
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2279
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      51
      2265
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37