Eli, kännykkäni Nokia 6085, n. 1½ vuotta vanha, elisan liittymällä, ei nykyään vastaanota viestejä. Joudun sammuttamaan sen, jotta saisin minulle lähetetyt viestit vastaanotettua. Enkä silloinkaan kaikkia. Olen joutunut jopa kolme kertaa peräkkäin sammuttamaan ja avaamaan kännykän, jotta kaikki tulevat perille. Ja tämä raivostuttaa. Tätä on jatkunut kohta kaksi päivää.
Olisiko vika mahdollisesti jotenkin liittymässä? Vai pitäisikö hankkia uusi puhelin? tuo nyt ei kuitenkaan järin vanha ole..
Viestit ei tule perille
vattuuntunut ja kiireinen
3
1526
Vastaukset
- LeenuLii
todennäköisesti vika on nyt puhelimessa.
Testaa asia niin, että kokeilet sim-korttia toiseen puhelimeen.
Myös viestien poistaminen puhelimesta voi auttaa.- vattuuntunut ja kiireinen
Poistin kaikki viestit saapuneista ja lähetetyistä, ja niitä olikin yhteensä reilut 1500. Nyt kännykkä on vastaanottanut viestejä normaalisti jälleen. Haha, harmi kun en itse hoksannut tuota :D
Kiitoksia sinulle.
- bruiser
itsellä ei viestien poisto auttanut ja sim-korttia en voi kokeilla toisessa puhelimessa kun se ei toimi siinä ( vanhempi ei ole älypuhelin )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010