Laittakaan tulemaan parhaita sairaala-dekkari, rikosromaani ja tai ylipäänsä hyviä jännätys/dekkari kirjasuosituksia.
HUOM! Stephen King tai Agatha Ghristie kirjat eivät kiinnosta.
Kirjastoon mennessä en tiedä mitä enää etsiä sieltä :)
Uutta jännitystä
4
892
Vastaukset
- tähän nyt
täällä jo monesti ollut linkki
http://www.tornio.fi/DekkariNetti
Tuolta löytyy kyllä kaikki tarvittava tieto dekkareista ja kirjailijoista, mitä vain kuvitella voi.
Lisäksi tältäkin sivulta kun luet noiden parin tänne ahkerammin kirjoittavien nimimerkkien mielipiteitä, niin löydät varmasti hyvää luettavaa.- odotan minä...
hurjasti lähettämästäsi linksistä. Varmasti on paljon kaikkea kiinnostavaa :)
- .Shivatus.
Mikäli vampyyrit ja jännitys kiinnostaa niin John Ajvide Lindgvistin Ystävät hämärän jälkeen voisi olla mieleen. Olen itse lukenut kirjasta n. puolet ja todella jännittävä on ollut. Onko kukaan lukenut? Kommentteja?
- olen lukenut
ja suosittelen todella mukaansa tempaavasti kirjoitettu ei voinut laskea käsistään enne kuin oli lukenut loppuun. Ehdottamasti tutustumisen arvoinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134