velhonainen tai noita tai joku muu mytologinen olento, jolla hiuksissa on valkoinen tai harmaa raita?
Onko tarinaa noidasta, joka lumosi miehiä?
Onko tarinoita suomalaisista noidista?
Luulen, että keskuudessamme on eräs hyvinkin mystinen olento... noitanainen. Onkohan hän ollut ennenkin olemassa?
Onko jossain?
7
837
Vastaukset
Nainen piru joka viettelee miestä,
kauaksi eksymään elämäntiestä.
Nainen on helvetin tuliliekki kuuma,
nainen on miehelle viettely huuma.
Nainen on elämä nainen on hauta,
mies sinä olet suuri nauta.- Viheriä
Valkoisesta raidasta tulee noin äkkiseltään mieleen Polgara. Kovin oli siviä se velhotar. Eddings tietää enemmän, aloita vaikka Belgarionin tarusta.
- Viheriä
On tietysti myös se BB-Anniina, mutta se taitaa olla vaan fashion crime, ei niin mäntti voi olla kovinkaan väkevä velho.
- Turms Kuolematon
Vain kirjallisuudessa on olemassa mystisiä olentoja.
- velhotar
No minulla on oikeasti valkoinen raita hiuksissa. Se on syntymämerkkini, sillä ihossani, päälaella on kohta, missä ei ole pigmenttiä.
Noita en ole... siis oikeasti, enkä mytologinen tarun olento.
Miehiä lumosin nuorempana siinä missä muutkin nuoret tytöt :)
Nyt en lumouksista tiedä, kun kaikki on niin totta.
Mutta se minusta...
Miksi muuten noitaperuukissa on musta tukka ja harmaat raidat?
Itse olisin kait "klassikko" noita - Kastanjan ruskea tukka, paitti kesällä, kun aurinko tykkää värjätä pääni kullan väriseksi.- Viheriä
Se peruukki jota noitaperuukkina myydään, on oikeasti Frankensteinin morsiamen. Jostain vanhasta leffasta.
- velhotar
Viheriä kirjoitti:
Se peruukki jota noitaperuukkina myydään, on oikeasti Frankensteinin morsiamen. Jostain vanhasta leffasta.
Walt Disneykin on tehnyt jotain noita juttuja, joissa muistaakseeni tuo ilmiö: Musta tukka harmailla raidoilla...en vaan muista kuka ja missä.
Mä olen vanhana ainakin Matami Mimmin kaltainen varmaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225184- 254368
- 272481
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174