näen ihan toistuvasti samanlaista unta. Nyt olen taas nähnyt taas kahtena päivänä peräkkäin unta, että en pysy pystyssä ja että kaikki ympärillä pyörii. Tää tulee yleensä aamuyöstä, koska yleensä herään ennen kun nukahan uudestaan ja sit alkaa se keinutus. Se tuntuu tosi aidolta ja tunnen unessakin miten muo oikein oksettaa. herättyäni en tunne mitään pahoinvointia. Onko ihan normaali uni vaan vai mistä johtuu? Alkaa ärsyttää kun toistuu tosi usein.
Huimausta unessa
2
3653
Vastaukset
- korvalääkäriin ?
Korva on tasapainoelin, joka voi aiheuttaa huimausta jopa nukkuessa tai pitkällään.
Vai onko se kaikki unta ? - Anonyymi
Mulle tapahtu äsken näin. Näin unta, että Suomessa syttyi sota. Olin unessani kotona ns "välikössä" jossa on vasemmalla puolella keittiö ja oikealla puolella vessa ja pieni käytävä. Siinä oli kanssani siskoni, äitini ja serkkuni. Ja siinä välikössä ei ollut mitään ikkunoita, siksi menimme sinne. Ja jonkun takia vastapuolen sotilaat ampuivat meidän taloa. Keittiön ikkuna oli jo rikki. Yhtäkkiä minua alkoi pyörryttää ja siskoni kysyi "Ootko okei?" Sitten siinä yrittelin rauhottua ja reräsin unesta viimein. Herätessäni ei pyörryttää yhtään ja kaikki on nyt hyvin. Voitteko kertoo mistä johtuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717