Heippa,
olen suunnitellut ilmoittautuvani Avoimenyliopiston hevoskurssille http://www.avoinyliopisto.fi/fi-FI/Opetustarjonta/StudyUnit.aspx?StudyUnitId=5db4822a-448c-4e72-a2a4-5a07c2096d4b
En itse oli yliopistoa käynyt missään muodossa, ja ilmoittautuisinkin tuohon vain kiinnostuksesta aihetta kohtaan.
Sivulla lukee "Kurssilla perehdytään hevosjalostukseen sekä hevosten valmennusfysiologiaan, ravinnontarpeeseen, ruokintaan ja hoitoon." mikä sai minut vain pohtimaan sitä, että kun olen ymmärtänyt että yliopisto-opiskelu on pääasiassa teoreettista, niin onko tämäkin? Miten on ollut vastaavilla kursseilla, joilla käsitellään aihetta joka käytännössä vaatii paljolti fyysistä kosketusta ja liikkumista?
On tai ei, se tuskin vaikuttaa päätökseeni ilmoittautua kurssille, mutta olisi mukava kuulla jos jollain olisi ihan kokemusta vastaavasta kurssista että mikä siellä on meininki.
Kiitos jos viitsit vastata :)
Teoriaa vai toimintaa?
heppasteleilja
1
400
Vastaukset
- lukee
Tuolla lukee että 40 t luentoja niin eipä siinä kaiketi pääse itte heppoja koskettelemaan. Ei kyllä oo henkkoht kokemusta eikä varmaa tietoa. Päättelin vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457332
- 324058
- 573585
- 503120
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492289- 512265
- 372258
- 432238
- 162236