Hei. Olen tavannut ihanan, huomaavaisen, herttaisen neitsytmiehen. En oikein ota selkoa hänestä. tuntuu että on hirmun varautunut aina kun nähdään. Etenemme hissukseen, vaikka todellisuudessa haluaisin syöksyä suhteeseen! Hän soittaa silloin tällöin, muttei varsinaisesti ehdota tapaamista. tuntuu että aina minä joudun tekemään aloitteen.. ihmemies..
Mitähän hänen päässä liikkuu? en haluaisi pelottaa häntä pois liialla tyrkyttämisellä.. Onko neitsyen kanssa siis hiljaa hyvää tulee ainoa oikea meininki? olen jousimies.
tahtoo..
2
633
Vastaukset
- vaan
sillä neitsyt on varovainen aluksi, mutta kun luottaa sinuun niin näyttää sen kyllä. Itse seurustellut kahden Jousimie miehen kanssa ja juttu toimii tosi hyvin. Olen itse ainakin aluksi varovainen ja voin vaikuttaa etäiseltä.
- on ei ehka joskus
varattu mies ja pitaa sinua varalla? kylla taytyy jo alkaa uskomaan naita juttuja miehista,minulla on myos neitsyt jonka kanssa ollaan oltu jokunen kerta yhdessa,mutta ukko haviaa aina muutamaksi viikoksi pois ja tulee sitten puhelimen kautta takaisin ja jatkaa eteenpain kuin ei mitaan eroja olisi ollutkaan!ne on tosi ihmeellisia.seuraavalla kerralla en vastaa saa kitua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224