oon 13-vuotias jaa on ollu neljän kaa silleen.Eka kerta oli ku jäin tunnin jälkkää.Ni yks tyttö odotti mua.Sit me mentii mettää ja alettii.Ja sit se oli yhden kamun bileis mentii vessaan tekee sitä.
on iha nastaa
3
4116
Vastaukset
- PimPeliPomPeli
Taidat olla liian poika harrastaan seksiä.Ite täytän joulukuus 18,enkä tähän päivään mennes oo harrastanu seksiä.En oo ees suudellu ketää jätkää,niin hullulta ku se kuulostaaki.
Mut onhan se vaan mun mielipide ettei noin nuorena kannata menettää poikuuttansa.Oma asiahan se on mut...- Ninnu,23v
Kai nyt tajusit,et ton bigdigin viesti oli täyttä paskapuhetta,mut jokainen menettäköön poikuutesa tai neitsyytesä silloin,ku oikealta tuntuu.Itse menetin neitsyyteni 15vuotiaana ja olin ihan vesiselvä,mistä olen ylpeä.Seurustelen edelleen saman poitsun kanssa ja meillä on ihana pari vuotias tyttö.
- Joo-o
Ninnu,23v kirjoitti:
Kai nyt tajusit,et ton bigdigin viesti oli täyttä paskapuhetta,mut jokainen menettäköön poikuutesa tai neitsyytesä silloin,ku oikealta tuntuu.Itse menetin neitsyyteni 15vuotiaana ja olin ihan vesiselvä,mistä olen ylpeä.Seurustelen edelleen saman poitsun kanssa ja meillä on ihana pari vuotias tyttö.
Tota.. Mä oon kans 15wee jätkä enkä oo vielkää harrastanu sexii kenenkää kaa enkä myöskään suudellut ketää.. Välil tekis mieli mutta pakko pidättää.. Mitä vanhempana menettää poikuuden sitä ylpeempi saa ittestää olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606