Entinen auto tuli tiensä päähän ja eräänä vaitoehtona olis hankia puolitutulta 315/316 BMW (1,8 l), joka peräti vuodelta -86, mutta ajettu vaan vähän yli 120 000 km (huoltokirja yksi omistaja). Hintaa olis 2500€, mutta vois ehkä tinkiä 2000 €:n. En hirveesti autoja tunne, mutta eräänä ei-puoltavana on esitetty bemarin kalliit varaosat. Onko näin? Voisko sillä ajella vielä 4-5 v.? Toisena vaihtoehtona on sitten lähtee ostaa 10-12 t maksava uudehko pikkuauto tai muu, joka lähtee tolla hinnalla. Ei vaan viitsis käyttää paljoa rahaa auton hankintaan, kun ajot vuodessa alle 10 0000 km.
BMW:n kalliit varaosat?
9
2484
Vastaukset
- pasi
Mun mielestä tuo 10 0000 kilsaa on aika paljon...
- ViciTuning
Melko heikkolaatuinen auto pitää olla, jos sata tuhatta on paljon. Mulla on Escortti(vm-88) ja 300000 on mittarissa eikä mitään ongelmia.
- 3. luokkalainen
ViciTuning kirjoitti:
Melko heikkolaatuinen auto pitää olla, jos sata tuhatta on paljon. Mulla on Escortti(vm-88) ja 300000 on mittarissa eikä mitään ongelmia.
100.000 vuodessa tarkoittaa 278 km joka päivä. Laadukkaalla Escortillasi tuollainen päiväannos tarkoittaisi mittariin suunnilleen 1.500.000 mikä on aika PALJON enemmän kuin 300.000.
Ongelmia siis tuntuu olevan.. eikä autossa!!
;) - ViciTuning
3. luokkalainen kirjoitti:
100.000 vuodessa tarkoittaa 278 km joka päivä. Laadukkaalla Escortillasi tuollainen päiväannos tarkoittaisi mittariin suunnilleen 1.500.000 mikä on aika PALJON enemmän kuin 300.000.
Ongelmia siis tuntuu olevan.. eikä autossa!!
;)Sä taivastelit ostajan ajomäärää ja mä autolla ajettuja kilometrejä. On tapahtunut väärinkäsitys.
- Bemuiini
jos tuollaisen helmen saat parilla tonnilla. Osat ovat halpoja. Tuonikäiseen löytyy purkaamosta puoli-ilmaisia osia, ja tarvikeosia. Katso vaikka Motonetin hintoja.
Toista se on uusien autojen kanssa. - 325CiA
Eipä ne BMW:n varaosat missään tapauksessa kalliimmasta päästä ole, ainakaan 90-luvun autoissa. Toki vanhempiin autoihin, esim. johonkin 80-luvun Kadetteihin verrattuna samanikäisen bemun osat kyllä hintavampia.
- Bill M. White
.. sillä osia ei juurikaan tarvita. Eivät hinnat silti ole yhtään pahoja. Ajelin omalla E30/316 -86 karvan alle 300 000 ainoina osina 2 pakoputkea 2 putken peräosaa, kahdet jarrupalat ja yhdet levyt ja 2xiskarit eteen, kerran taakse. Umpio ja vilkun lasi rikkoontui holtittoman vastaantulijan ansiosta, kiitti vaan vieläkin.
Osina käytin joko alkuperäisosia merkkiliikkeestä tai KL-osien tarvikkeita. Huolto-osat, kuten tulpat ja suodattimet hain aina merkkiliikkeestä. Aikanaan myytiin erityisiä huoltopakettejakin suht edullisesti. - pena paijeri
syystä siitä että bmwvaraosat ovat kalliita niitä
voi ostaa pilkahinnalla saksasta uusiakin
pikkuviallisia yksilöitä koska ei niillä
varaosahinnolilla germaani tee mitään
remonttia se jättää rempat suomalaisen
hönön tehtäväksi. - Anonyymi
Bemarin osat on premium hintaisia samman tapaan, kuin muiden kalliiden merkkien osat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225264- 254458
- 282571
- 342274
- 372018
- 151948
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211287Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194