Sitominen

mm.

Kertokaas kokemuksianne toisen sitomisesta? Minua kiihotaa suunnattomasti se että kumppanini sitoisi minut kiinni ja tekisi mitä tahtoisi.. Ollaan tästä jo onneksi puhuttukin :) Mutta, niitä kokemuksia!

7

2966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä se ihan kivaa on, mutta siitä pitää tykätä eteenkin sen joka sidotaan. Tapojahan on vaikka kuinka. Mulla oli jokin aika sitten eräänlainen suhde jossa mä olin se sitoja. Harmittavasti vaan jäi koko haomma kesken.

• 4 kertaa

OLen ollut sidottuna neljä kertaa (myös piiskattu nahkaremmillä)
      Nahalla päällystetty suurehko penkki siihen sidottiin vyötäröltä kahdella hihnalla kädet pään yläpuolelle seinään hihnoilla ja jalat kattoparruun leveälle nahkaisilla hihnoilla.
      Kiveksistä remmillä samoin kattoparruun.
      Sitten annettiin nahkaremmillä pakaroille kunnolla , ja jos tuli huutoa laitettiin suukapula.
      Lopuksi master laittoi rasvaa reikään ja nai.
      Pidin kovasti vaikka perseeseen sattui , mutta remmitys on hieno kokemus.

• ~Neitokainen85~

Minut on sidottu ja piiskattu, sängyssä vain ja ainoastaa ainakin tähän mennessä =) Nautin siitä valtavasti, kun poikaystäväni sitoo minut taitavasti, niin etten pääse liikkumaan. Joko jalat levälleen tai sit seläleen sillai jänskästi pylly tarjolle tai sitten polvilleen pylly pystyssä.
      Hän nuolee aina välillä ja sitten saan taas piiskaa, koska olin tuhma narttu ja ääntelin ilman lupaa.
      Ah, mikä nautinto. Paikat siinä vaan tuppaa puutumaan, kun on napakasti sidottu, mutta on se sen arvoista. Peppupano vielä lopuksi ja tämä neiti on äärettömän tyydytetty=)
      Yhteinen suihku ja kirvelevän pepun ja selän pesu kruunaa tämän kaiken =)

• nautinnollista

että sidotaan kiinni sänkyyn ja anetaan sähköimpulseja tai ruoskaa aina ei tiedä nikä odottaa tänään sain söhködidoa ja electrodi käsitelyä ,ne oli kiinitetty häpyhuuliini tätä kivaa kesti tunnin ja ainakun liikaa taukojen välillä aika lyhkäisiä pyysin lopetamaan sain aina kovempaa käsitelyä ja lopuksi ruoskalla vähäsen ja sitten suihkuun pesemään hiet pois ja kunnon nainti arkaan pilluun ja sit sai huutaa naidessa.Nyt on pakko ottaa uusiksi.

• ei tarvitse

olla aggressiivista.. ainakaan liiaksi.. se voi myös olla hellää ja herkkää nautinnolla kiusaamista. :P

Niin, että toinen on päälläsi ja salakavalasti sitoo sinut kiinni. tai takana, tai alla tai missä kulmassa tahansa. Ja huomaa sinut kokonaan. Purra voi ja raapia.
      Ei siihen tarvita raippaa.. taino, jos tykkää hmm.

• mm.

Minä tykkäisin just tuollasesta ;D Ja eiköhän sitä päästä tässä lähiaikoina kokeilemaan :D

• Uikk
        mm. kirjoitti:

Minä tykkäisin just tuollasesta ;D Ja eiköhän sitä päästä tässä lähiaikoina kokeilemaan :D

mutta raipat on hirmu alistavia. Siitä ei välttis tuu paras tunne. Muu on kyl kivaa :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7546
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      78
      6604
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5264
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4615
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4266
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      230
      4159
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4095
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3948
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      58
      3080
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48