fossiili,raket 120 sarja?

vanifani

kartingia luokassa fossiili jossa ainakin vielä kaudella 2003 ajettiin 2-tahtisilla raket 120 moottoreilla niin pitääkö vuonna 2004 olla 4-tahtiset moottorit, jos näin on niin eikös ne ole pirusti kalliimpia.

5

753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siili

4-tahtisiin otettiin vuoden jatkoaika. Alkaa tämänhetkisen tiedon mukaan 2005.

Ei 4-tahtiset aivan hirveä kallita oo. Max. tuhat euroa alv toimituskulut.

• vanifani

just luin eilen netistä vanhemman vertailun missä verrattiin raket 120 ja tkm k4s moottoreita(finndrive testasi) niin vanhaa rahaa tuo moottori oli pakettina 22000 mk???
        http://finndrive.com/ytk/kentauros/tkm/

• siili
        vanifani kirjoitti:

just luin eilen netistä vanhemman vertailun missä verrattiin raket 120 ja tkm k4s moottoreita(finndrive testasi) niin vanhaa rahaa tuo moottori oli pakettina 22000 mk???
        http://finndrive.com/ytk/kentauros/tkm/

Vähän tarttee korjata, sääntöjen määräämä kattohinta uusilla 4-tahtisilla on $1000 (ei euroa) alv rahti. Eli nykykurssilla noin 1100 euroa rahti.

TKM on vanhaa rojua. Uusien sääntöjen mukaisia koneita löytyy Briggs&Stratton ja Biland merkkisinä. Netistä löytyy tarkempaa tietoa.

• vanifani
        siili kirjoitti:

Vähän tarttee korjata, sääntöjen määräämä kattohinta uusilla 4-tahtisilla on $1000 (ei euroa) alv rahti. Eli nykykurssilla noin 1100 euroa rahti.

TKM on vanhaa rojua. Uusien sääntöjen mukaisia koneita löytyy Briggs&Stratton ja Biland merkkisinä. Netistä löytyy tarkempaa tietoa.

kiitti tiedoista, ajattelinkin että kyllä tulis harrastamisesta kallista jos tuo moottori maksais jotain 3500-4000 euroa.

mut jos tiedät vielä noi osoitteet noille moottorien maahantuojille ni sitte mun kelpaa.

• siili
        vanifani kirjoitti:

kiitti tiedoista, ajattelinkin että kyllä tulis harrastamisesta kallista jos tuo moottori maksais jotain 3500-4000 euroa.

mut jos tiedät vielä noi osoitteet noille moottorien maahantuojille ni sitte mun kelpaa.

Briggs World Formulaa tuo maahan

Oy. Promotor AB
        Sahaajankatu 41
        SF-00880 Helsinki
        P.O. Box 32
        SF 00880 Helsinki
        Tel: 358 (0)9 755-4633
        Fax: 358 (0)9 755-4025
        Email: promotor@saunalahti.fi

Biland Hurricanea tuo maahan (haluaa tosin myydä kalliimpia 2-sylinterisiä malleja):

http://www.kentauro.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe