♥
iän kertyessä
sitä antaa yhä enemmän
arvoa elämän pienille
mukavauuksille
niinkuin nyt sille,
että kylmän tuulen
tuivertaessa nurkissa
ja pimeyden valuttaessa
öljyisiä melankolian
läikkiä tunteiden
aalloille
on aamiaispöydässä
kuuman kahvikupin takana
lämpöisesti katseleva
silmäpari
silmäpari, jonka katse
valaisee kirkkaammin
kuin kirkasvalolamppu,
lämmittää sähköpatteria
enemmän
Sinun silmiesi katse
on kallein aarteeni
ja ne muutkin söpösti
lämmittävät
paikat Sinussa
♥
söpösti lämmittävät paikat
12
241
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Ihminen on aika tyytyväinen, kun perustarpeet tulee tyydytettyä..lämpimät sukat ja sillee,,,,juuh...;D
.."Sinun silmiesi katse
on kallein aarteeni
ja ne muutkin söpösti
lämmittävät
paikat Sinussa"
Silmät ihanasti lämmittää ymmärrän,,mutta mitkä ne muut paikat?...*viheltelee* 'juuh,,,
Tätä täytyy pohtia tänään,,,*hymyilee* ;þ
Ja kahvia pannusta 'pannuun' täytyy saada, että herää,, mukavaa aamua lämpimin vaattein tai...;)- padme_amidala
..ettei olisi ollut liian vakavamielistä näin aamutuimaan. Ulkona on ihan tarpeeksi synkkää, ettei runossa enää tartte olla lisää.
Muut paikat..hmm.. biologina kirjan kuvasta voi tutkiskella : ) Aika monta mahdollisuutta vai mitä : )
Mulla on kohta kahvipannu tyhjä, eikä silti meinaa herätä työkuntoon. Tänään menee taas myöhään yöhön *huokaus*
Iloista päivänjatkoa sinulle : )
padmelle tulin kattoon mitä ne söpösti lämmittävät paikat on mut eipä selvinnykkään runostasi
- padme_amidala
..ai ai miten ajattelematon otsikko minulta. Tai ajattelematon runo, kun arvoitus ei paljastunut.
Kiitos sinulle palautteestasi ja mukavaa päivänjatkoa : )
- padme_amidala
♥
pikkutyttönä ennen kouluikää
syksyisen viiman tunkeutuessa
harvan villatakin läpi kuljin
sysipimeässä illassa hautapaasien
lomassa kummitusten ja noita-akkojen
kahistessa selkäni takana
puristin kädessäni tiukasti eväspussia
joka oli turvani matkallani
kohti kaukana kajastavaa valoa
siellä oli päämääräni,
hautaa kaivava isäni,
joka tarvitsi eväänsä,
perille pääsin hammasta
purren ja itkua pidätellen
samanlaisin tuntein
kuljin ensimmäisille
treffeillemme läpi
pimeyden
rakas
Sinä olit se valo
ja turva
kädessäni puristin
tiukasti rakkauttani
jonka halusin Sinulle
lahjoittaa
♥- ..olen!
Ihanan herkkää tekstiä jälleen sinulta.
Syksyiset muistot herättävät usein paljon tunteita.
Valo ja lämpö ovat silloin erityisen tarpeen.
Kiitos. - padme_amidala
..olen! kirjoitti:
Ihanan herkkää tekstiä jälleen sinulta.
Syksyiset muistot herättävät usein paljon tunteita.
Valo ja lämpö ovat silloin erityisen tarpeen.
Kiitos.Mukavaa, jos lukija piti runostani. Tämä aihe putkahti eilen mieleen tuolla runo-osastolla. Muistui mieleen sen valon merkitys siellä kylmässä ja pimeässä. Tuolle synkälle matkalle jouduin aina jostakin syystä minä, kun äiti eivätkä sisarukset uskaltautuneet. Mutta sisulla siitäkin selvisi, niinkuin muustakin tässä elämän varrella.
Kiitos vielä palautteestasi ja hyvää päivänjatkoa : )
Sinä aina niin lämmität
sanoillasi harmaankin valoisaksi.
Johtuneeko työsi-siis sen oikean,
johdostakin.
Kivan lämmin pukine tämä
runosi.- padme_amidala
..miespuoliselle muusalleni kirjoitellessani minua ilahduttaa kommenttisi. Ehkäpä sitten olen onnistunut sanavalinnoissani, kun noin kauniisti sanoit.
Työlläni ei ole mitään tekemistä lämmittämisen kanssa, vaan se on kovin teknistä.
Mukavaa pimenevän syyspäivän jatkoa sinulle : ) padme_amidala kirjoitti:
..miespuoliselle muusalleni kirjoitellessani minua ilahduttaa kommenttisi. Ehkäpä sitten olen onnistunut sanavalinnoissani, kun noin kauniisti sanoit.
Työlläni ei ole mitään tekemistä lämmittämisen kanssa, vaan se on kovin teknistä.
Mukavaa pimenevän syyspäivän jatkoa sinulle : )Ai kun tuntuu mukavalta tuo
-miespuolinen muusani-ihan
tässä häkeltyy.
Tiedä pitäisikö Sinut laittaa
oikein "ertyistarkkailuun"
näistä runoistasi,että
todella katson missä mennään
- ota tämä nyt sitten
kevyellä huumorin kukalla.
Ai että teknistä,no sitten arvaan
että toimisto työtä tmv. huom.tämä
ei sitten ollut kysymys.
Hyviä sade ja hämärä
ilmoja sinnekin- lämmöllä
varustettuna.- padme_amidala
dolan kirjoitti:
Ai kun tuntuu mukavalta tuo
-miespuolinen muusani-ihan
tässä häkeltyy.
Tiedä pitäisikö Sinut laittaa
oikein "ertyistarkkailuun"
näistä runoistasi,että
todella katson missä mennään
- ota tämä nyt sitten
kevyellä huumorin kukalla.
Ai että teknistä,no sitten arvaan
että toimisto työtä tmv. huom.tämä
ei sitten ollut kysymys.
Hyviä sade ja hämärä
ilmoja sinnekin- lämmöllä
varustettuna...no ehkä olin itse syyllinen epätarkan vastaukseni johdosta. Mukavaa, jos siellä lukijaa naurattaa. Niinkuin arvelit, tarkoitin ihan sitä vaan, että kun omalle sydämensä päällikölle kirjoittelee, niin on mukava kuulla jonkun muun miespuolisen arvostelut runosta. Jos on vähänkin kehuvaa, niin voi toivoa, että sen oman karpaasin sydän hiukan pehmenee lukiessaan tätä.
Kiitos hymystä ja hyvää illanjatkoa padme_amidala kirjoitti:
..no ehkä olin itse syyllinen epätarkan vastaukseni johdosta. Mukavaa, jos siellä lukijaa naurattaa. Niinkuin arvelit, tarkoitin ihan sitä vaan, että kun omalle sydämensä päällikölle kirjoittelee, niin on mukava kuulla jonkun muun miespuolisen arvostelut runosta. Jos on vähänkin kehuvaa, niin voi toivoa, että sen oman karpaasin sydän hiukan pehmenee lukiessaan tätä.
Kiitos hymystä ja hyvää illanjatkoaNäin minä arvelinkin tai oikeastaan
tiesin ja halusin näin vieras
miehenä sekoittaa pakkaa rohkeasti
kokeillen.
Anna minun hivenen yrittää
pehmittää karpaasin tekopanssaria.
Hymyillään jos tullaan
vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa792545En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361809- 101674
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711606Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181562Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681417- 1181214
- 131156
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201019