ONKO NAVARAN

käyttökokemuksia

siis tuon uuren 170 hv moottorilla varustetun mallin.sanovat,että koneessa tietokone ongelmia ym.

7

2062

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pertti ström

      Olen kanssa kuullut noista ns.nykymoottoreiden sähköongelmista.Jos pick-uppia haet on Hilux viattomin.Ei se moottorin suuri teho autuaaksi tee jos joutuu "pajalla" seisottaa....muuten varmaan hyvä auto jos luottaa sähköisesti kytkettävään nelivetoon,itseäni ainakin epäilytti valintatilanteessa joten kuten muutkin valmistajat(paitsi Isuzu)päädyin manuaalisesti kytkettävään nelivetoon...:)

      • viattomin

        Äläs nyt väitä mitä sattuun perustelematta väitettäsi. Hilux tuskin on sekään viattomin, sen lisäksi se on teknisesti vanhentuneempi, en tarkoita sähkökytkentää vaan muita ominaisuuksia.

        Navara sai EuroNCAPISta yhden tähden, mikä tosin taisi nousta 3:een uusinta kokeessa.

        Aloittajalle:
        Mitsu L200 saa ensi vuoden alussa täysin uuden moottorin, 180hv ja 400Nm, ja koska l200 on navaraa kevyempi, on se tällä koneella paljon ripeämpikin. L200:essa on myös manuaalisesti kytkettävä neliveto, mutta siinä on myös keskitasauspyörästö ja viskokytkin ainakin intense mallissa, joka mahdollistaa ajamisen neliveto päällä myös maantiellä, paljon parempi ja edistyneempi neliveto mitä muissa pickupeissa, 100% lukko takana, ja ainoana pickuppina ajonvakautus ja luistonesto, sekä 4 tähteä euro NCAP testistä.


      • piskuppi
        viattomin kirjoitti:

        Äläs nyt väitä mitä sattuun perustelematta väitettäsi. Hilux tuskin on sekään viattomin, sen lisäksi se on teknisesti vanhentuneempi, en tarkoita sähkökytkentää vaan muita ominaisuuksia.

        Navara sai EuroNCAPISta yhden tähden, mikä tosin taisi nousta 3:een uusinta kokeessa.

        Aloittajalle:
        Mitsu L200 saa ensi vuoden alussa täysin uuden moottorin, 180hv ja 400Nm, ja koska l200 on navaraa kevyempi, on se tällä koneella paljon ripeämpikin. L200:essa on myös manuaalisesti kytkettävä neliveto, mutta siinä on myös keskitasauspyörästö ja viskokytkin ainakin intense mallissa, joka mahdollistaa ajamisen neliveto päällä myös maantiellä, paljon parempi ja edistyneempi neliveto mitä muissa pickupeissa, 100% lukko takana, ja ainoana pickuppina ajonvakautus ja luistonesto, sekä 4 tähteä euro NCAP testistä.

        on kokoa pienempi kuin oikeat pikkarit ja tönkki neliveto olla pitää.ei ne kestä sellaiset viskot kun mennä pitää.


      • Toyota & Mitsu

        Tuo sähköinen nelivedon kytkentä on yli 20 v vanha keksintö. Minulla se kesti (kestää uudella omistajalla yhä) 650 000 km melko ahkerasti käytettynä. Siis Toyota HJ61 menopelissä.

        Tällä hetkellä ajelen Mitsu L200 autolla, työn puolesta sellaiset 70 000 km vuodessa. Nyt on mittarissa 280 000 km, eikä autossa ole koskaan ollut pienintäkään vikaa. Peli on aika kovassa työkäytössä.

        Ei kannata ihan kaikkea aina pelätä.


      • ei tosiaankaan
        piskuppi kirjoitti:

        on kokoa pienempi kuin oikeat pikkarit ja tönkki neliveto olla pitää.ei ne kestä sellaiset viskot kun mennä pitää.

        Taas väität mitä sattuun perehtymättä asiaan pätkän vertaa ?

        Mitsussa on tönkkineliveto maastoajoa varten, keskitasauspyörästö vaan lukkoon.

        Koossa ei ole eroa, hilux - mitsu saman kokoiset.


      • NAVARAA
        Toyota & Mitsu kirjoitti:

        Tuo sähköinen nelivedon kytkentä on yli 20 v vanha keksintö. Minulla se kesti (kestää uudella omistajalla yhä) 650 000 km melko ahkerasti käytettynä. Siis Toyota HJ61 menopelissä.

        Tällä hetkellä ajelen Mitsu L200 autolla, työn puolesta sellaiset 70 000 km vuodessa. Nyt on mittarissa 280 000 km, eikä autossa ole koskaan ollut pienintäkään vikaa. Peli on aika kovassa työkäytössä.

        Ei kannata ihan kaikkea aina pelätä.

        50000km Navaralla takana, eikä mitään murheita ole ollut.
        Vajaa puolet ajomäärästä n. 2,5tn kärryn vetoa, ja tulee kelvästi perässä..


      • notta kerkiää
        NAVARAA kirjoitti:

        50000km Navaralla takana, eikä mitään murheita ole ollut.
        Vajaa puolet ajomäärästä n. 2,5tn kärryn vetoa, ja tulee kelvästi perässä..

        pääseekö sillä rekasta ohi.onko se hiljainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4644
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3785
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

      Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2474
    4. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2201
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2054
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

      Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1858
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

      Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1517
    10. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1391
    Aihe