Ongelmani on se et tarvisin mun mummolle lahjaks pipon, mut sillä on kuulolaite, joka vinkuu, kun siihen osuu jotain, eikä mummo voi siksi käydä lenkillä. Enkä oo erityisen hyvä käsistäni, et voisin pipon itse tehdä. Tarvitsisin jonkun tekemään pipon minulle maksua vastaan. Se on aika haastava juttu luulisin. Oon ite suunnitellu jotain ,mut en oikein tiiä... Ideoita otan vastaan mielelläni ja jos joku tietää jonkun joka voisi pipon minulle väkästää ilmoittaa, kiitos. Ja jos oisi joku yritys joka neuloo mitä vaan haluaa maksua vastaan..?
Pipo-ongelma
Zardy
2
353
Vastaukset
- mie vaa
Etippä netistä neulontablogeja, joissa näkyisi olevan joku lahjakas neuloja ja kysy häneltä, että onnistuisiko?
- Anonyymi
Kärsämäki Herättäjä yhdistys arpoi hyvät naispapin kutomat sukat, toivottavasti löydät hyvän, ongelma kun jonkun kädet ei tiedä mitä niissä on. Julkiset tilat kuntosali huume kuitit minun keltainen piponi on siis näiden takia varastettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184