Olen 25-vuotias nainen ja mun hiukset on ohentuneet pikku hiljaa puoleen! jostain luin että syynä hiusten ohentumiseen tai hiusten elinkaaren lyhenemiseen voisi olla maitoallergia. voiko maitoallergia kuitenkin muuten olla täysin oireeton?
ja mistä voin tietää onko minulla maitoallergiaa?
kaikilla muilla mun perheessä on laktoosi-intoleranssi ja sisarellani maitoallergia...onko se periytyvää?
hiukset ja maitoallergia
voivoivoi
2
833
Vastaukset
- ola monia, monia
eri syitä, varaahan aika lääkäriltä, saat lähetteen labraan. Mm. kilpirauhaskokeisiin.
Ja mitenkö selviää maitoallergia..No, testaamallahan sekin - bakteeriperäinen!
Eli tarpeellisten-hyvien bakteereiden puute:
"" =>Lue palaute laktoosi-intoleranssista, migreenistä, veren-paineesta, kivusta ja maito-happo bakteereista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117245Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625149- 954834
- 523985
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493946- 2173837
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283518- 413143
- 512791
- 412367