Onko kellään kokemusta kiikarin tilaamisesta USA:n nettikaupoista? Siellä olis laatuvehkeitä kuten Leupoldia ja Burrista kohtuuhintaan. Osa liikkeistä toimittaa myös Suomeen. Dollari on viime aikoina vahvistunut mutta hinnat ovat kuitenkin vielä kilpailukykyisiä vaikka ALV:n lisää hintaan. Tullin osuus lienee aika pieni jos menee ollenkaan.
Kiikaritähtäin
3
790
Vastaukset
- Sisällä
Itse tilasin burriksen tähtäimen täältä: http://www.theopticzone.com/ Kovin tässä odotellaan postia.
- -mize-
Itse olen haaveillut litton merkkisestä kiikarista 56:lla etu linsillä,,,, todella laatu kiikari,,,,, hintakin olisi vaan 999, dollaria mutta se kyseinen liike ei toimittanut ulkomaille,,,,, tietäisiköhän kukaan mistä niitä saisi tilattua. huhujen mukaan ainakin jennien ja israelin armeijat käyttävät tätä kyseistä kiikaria jossakin määrin.
- Viänäse Tumi
Minähä oonnii liittynynnä ussempaa aseketjuu Jenkkilöessä. Sillä jätkät myyvät kiikarloetaa, uusija ja käätyttyjä, huippuhalavalla täkäläesee sarvikuonomuan hintaa verrattunna.
Pistoolkiikarloeta oonnii usseemmannii tilaellu. Jätkät tuovat ovelle ja rahti aenoastaa 11.95 taaloo, lisseevät hintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266