Ollaan naimisissa. Meillä on testamentti eli kumpikin perii ja saa pitää yksin omat mahd.perintönsä, esim. vanhempansa. Lisäksi on avioehto, minulla on asunmisoikeus miehen kuoltua, jonka katkaisee heti uusi avo- tai avioliitto.Kaikki omaisuus on miehen nimissä. Talosta on lainaa ja jonkun verran kulutusluottoa, molemmat miehen ottamaa ja hänen nimissä. Mies on työtön eikä saa korvauksia centtiäkään, koska itse tienaan "liikaa". Eli olen pitkään maksanut kaikki laskut ja lainat.Mitenkähän käy jos tulee ero tai mies kuolee. Miehen lapset ovat varmasti heti ajamassa minut pois.
Avioehto
Kuison
2
884
Vastaukset
- nix nax
>>Meillä on testamentti eli kumpikin perii ja saa pitää yksin omat mahd.perintönsä, esim. vanhempansa.>Lisäksi on avioehto>minulla on asunmisoikeus miehen kuoltua, jonka katkaisee heti uusi avo- tai avioliitto>Kaikki omaisuus on miehen nimissä. Talosta on lainaa ja jonkun verran kulutusluottoa, molemmat miehen ottamaa ja hänen nimissä. Mies on työtön eikä saa korvauksia centtiäkään, koska itse tienaan "liikaa". Eli olen pitkään maksanut kaikki laskut ja lainat.
- nix nax
>>Miehen lapset ovat varmasti heti ajamassa minut pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286